Serviciul Vocalis oferit de BRD – Groupe Société Générale isi largeste gama de functionalitati si pentru clientela de persoane juridice si persoane fizice autorizate. Serviciul Vocalis le ofera utilizatorilor posibilitatea de a afla, printr-un simplu apel telefonic, atit detalii despre produsele si serviciile bancii, cit si informatii personalizate despre conturile deschise la BRD.
Din aceasta saptamina, clientii persoane juridice si persoane fizice autorizate pot obtine o gama larga de informatii, printre care soldul conturilor, detalii despre operatiunile realizate in cont, comisioanele percepute, valoarea sumelor blocate pe conturi, precum si scadentele si soldurile la depozitele si creditele detinute. Interogarea soldului contului si ultimele 5 operatiuni debit/credit pot fi obtinute automat, 24 de ore din 24, 7zile din 7. In plus, prin intermediul serviciului Vocalis se pot debloca codul PIN Mobilis si cardurile business detinute. Clientii persoane fizice au acces prin intermediul serviciului Vocalis la noi functionalitati: constituire de depozite in lei si valuta, cu dobinda fixa, variabila sau progresiva si viramente interbancare.
Serviciul Vocalis este disponibil de luni pina duminica, între orele 8,00 si 22,00, la numerele de telefon 0800803803 (gratuit in reteaua Romtelecom), 0213026161 (apelabil din orice retea) sau * BANCA (*22622) (tarif normal in retelele Orange si Vodafone). (Petru DONE)
Lasă un răspuns