Reclamatiile la adresa E.ON Moldova curg necontenit la nivelul municipilui Bacau. Daca nu se adreseaza Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC), reclamatiile ajung la biroul Relatii cu publicul si, in ultima instanta, in presa.
Unul dintre oamenii care s-au saturat sa indure umilintele angajatilor E.ON Moldova este Nicolaie Ionescu, din Bacau. „Nu sint eu primul si nici singurul care afirma ca E.ON este unul dintre gigantii care isi bat joc fara remuscari, fara rezerve de nervii si de viata oamenilor”, spune Ionescu. Acum trei luni, in urma unei Adunari Generale la Asociatia de Proprietari 97, barbatul a hotarit, impreuna cu vecinii de pe scara, sa se organizeze in propria lor asociatie. Au parcurs toate etapele in acest sens si au obtinut personalitatea juridica pentru Asociatia de Proprietari „Mioritei 23-A”, al carei presedinte a fost ales Nicolaie Ionescu. Pasul urmator a fost sa deruleze formalitatile de separatie de vechea asociatie, la furnizorii de servicii.
In cazul RAGC si CET situatia s-a rezolvat extrem si surprinzator de usor, insa la E.ON Gaz si E.ON Moldova au inceput necazurile. „Daca la E.ON Gaz dosarul are circa o saptamina de cind a fost primit pentru avizare, la E.ON Moldova, solicitantul nu a primit avizarea nici dupa 50 de zile. „De vina ar fi un oarecare domn Bortos, care este mereu foarte ocupat. Am discutat cu mai multi angajati de la relatii cu publicul, dar nimeni nu m-a putut rezolva, ca si cum domnul Bortos ar fi pe post de Sf. Petru la E.ON”, spune reclamantul. Situatia existenta la nivelul Asociatiei de proprietari „Mioritei 23-A” a fost prezentata si lui Sorin Munteanu, purtator de cuvint al E.ON Moldova. „Fiind o situatie punctuala, ii recomand presedintelui de asociatie sa ceara lamuriri cu privire la demersul sau prin intermediul Call Center E.ON Moldova la numerele de telefon 0801.000.939 si 0235.305.555”, adauga Munteanu.
sorin ionescu a zis
Si nu numai atat.Luni,15 septembrie 2008,m-am dus la sediul central al E-On Moldova,in cautarea domnului Bortos,care bineanteles a fost de negasit.M-am adresat la Biroul de sesizari si reclamatii,la o oarecare doamna Ana Negrut.Aceasta,dupa ce i-am adus la cunostinta ceea ce ma necajea,mi-a cerut un numar de telefon(i-am dat numarul de celular)si m-a asigurat ca ma va suna in cel mai scurt timp…si au trecut de atunci…Ce sa mai cred?Probabil aceasta doamna s-a dus sa il caute pe domnul Bortos…
NEA ION a zis
avem o administratie locala impotenta si un prefect la fel de impotent d.p.v legislativ. pai arsul curentului pe drumurile publice si la blocuri este problema comunitatii
iar comunitatea pe banii ei a angajat primar, prefect, presedinte de cons. judetean si nu numai…… asta nu
inseamna ca nu aveti ace de cojocul celor de la e-on gaz sau e-on electrica chiar daca sunt straini. ei trebuie sa-si desfasoare activitatea in lumina legilor statului roman.
! a zis
Pai nu stii ca trebuie sa ungi sistemul? Marca banul daca vrei sa se miste ceva. De cand au venit nemtii, se spaguieste si mai mult, vorba aia, sefii „nu stie nimic” pentru ca „nu vorbeste romanaeste”….
nik a zis
vai
silviu a zis
Sunt niste nesimtiti ordinari! Anul asta m-am mutat intr-un bloc nou construit din Bacau care nu mai fusese racordat la reteaua de energie si a trebuit sa astept 2 luni pentru ca stimabilii de la E-ON Moldova sa dea un aviz pentru montarea un amarat de contor. Daca ar fi concurenta reala pe piata energiei asa cum se intampla, de pilda in cazul telefoniei mobile, sa vezi atunci cum s-ar purta cu noi, ne-ar pupa mainile si picioarele, dar …ce sa-i faci, nu avem alta posibilitate de alegere iar ei profita de asta.