Unitatea Administrativ Teritoriala a Judetul Bacau implementeaza proiectul „Proiect pilot pentru realizarea unui sistem informatic modern pentru eficientizarea serviciilor livrate cetatenilor de catre administratia publica locala din judetul Bacau”. Acesta este finantat din Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, iar valoarea totala eligibila a proiectului, fara TVA se ridica la 1.455,642,6 lei, din care 19.273 de lei reprezinta cofinantarea eligibila a Consiliului Judetean Bacau. Obiectivul general il constituie imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor oferite de administratia publica locala prin utilizarea instrumentelor si echipamentelor informatice moderne. Grupul tinta vizat in acest proiect este format din angajatii primariilor celor 93 unitati administrativ teritoriale din judet. Proiectul are un caracter pilot si isi propune infiintarea, in trei localitati din mediul rural, a unor ghisee unice care, pe linga functiunile obisnuite (autorizatii, certificate, registru agricol) sa integreze sectiunea de evidenta a persoanei si stare civila in scopul reducerii duratei de furnizare a documentelor solicitate.
Lasă un răspuns