Peste 400 sute de spoturi, din 30 de tari, in cinci ore. Aceasta este oferta pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate, eveniment organizat vineri seara in Bacau de Spin Media. Spectacolul promoveaza arta advertising-ului ca pe o forma neconventionala de divertisment, care reuseste sa creeze in permanenta noi pasionati de publicitate. Organizatorii promit o noapte de neuitat, de ris in hohote, cu un show de stand – up comedy, facut de Trupa „DEKO”. Printre cele 400 de spoturi rulate in aceasta noapte se vor numara citeva dintre cele mai bune dar si cele mai prost inspirate reclame din intreaga lume, realizate atit de profesionisti, cit si de amatori. Spectacolul se va desfasura vineri, 15 noiembrie, de la ora 20.00, la Sala „Ateneu” a Filarmonicii „Mihail Jora”. Un bilet costa 39 de lei si poate fi achizitionat de la Casa de Cultura „Vasile Alecsandri” si din reteaua de Librarii „Alexandria” (v. Arena Mall). Conceptul de „noapte a devoratorilor de publicitate” s-a nascut in Franta si a fost adoptat imediat de 160 de orase din 47 de tari, printre care Franta, Rusia, Japonia, China, Mongolia si chiar Irak. Evenimentul este sustinut de EuroGSM, Zazaza si Arena Mall. Editia bacauana face parte dintr-un turneu national desfasurat in intervalul 1 octombrie – 19 decembrie in 14 orase din România: Oradea, Baia Mare, Cluj, Brasov, Iasi, Bacau, Sibiu, Pitesti, Timisoara, Arad, Suceava, Bistrita, Târgu Mures si Craiova. Mai multe informatii puteti gasi pe www.ndpRomania.ro. Ziarul de Bacau este partener media al evenimentului. (Laura HUIBAN)
Lasă un răspuns