Asociațiile de proprietari mai au la dispoziție două luni pentru a-și atesta administratorii. Potrivit legislației de funcționare a asociațiilor de proprietari, „atestarea administratorilor persoane fizice se va realiza pînă la data de 31 august 2003”. Actul normativ mai precizează că asociațiile de locatari și de proprietari care nu realizează acest demers pot fi sancționate de consiliile locale. Atestarea administratorilor de asociații va fi realizată de serviciile specializate ale primăriilor și va consta în test scris din legislația în domeniul de activitate și interviu. În municipiul Bacău își desfășoară activitatea 144 de asociații, însă numărul administratorilor este mai mic decît cel al asociațiilor, întrucît există și situații în care un administrator gestionează două asociații. Legea spune că se pot acorda sancțiuni la angajarea unui administrator, persoană fizică, neatestat, sau pentru menținerea acestuia în funcție. În municipiul Bacău, nici un administrator de asociație nu a fost deocamdată acreditat de primărie. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns