Brandul Agricola Bacău a primit, joi seara (26 aprilie), distinctia de Superbrand, la Superbrands Tribute Eventb & Trophy Awards 2011, organizat de Superbrands Romania.
Povestea „Superbrands” incepe cu o emisiune de radio pe GLR (actual BBC Radio Londra), creata cu scopul de a oferi consumatorilor o imagine a brandurilor care au influentat in cea mai mare masură vietile lor. Dupa acest spectacol de mare succes, Superbrands Ltd. a fost fondata in 1995, cu misiunea de a identifica si promova brandurile exceptionale, de succes. Dupa aceasta prima editie, Superbrands si-a consolidat autoritatea in Marea Britanie cu doua programe succesive, in 1996 si 1997, inainte de a extinde operatiunile la nivel international. Dupa 15 ani, organizatia Superbrands a crescut extensiv, a derulat programe de pe patru continente, onorind reputatia extraordinara si povestile referitoare la constructia brandurilor de succes de pe pietele cheie din 88 de tari din intreaga lume.
In inima tuturor programelor Superbrands se afla un consiliu independent si voluntar de experti din mediul de afaceri si profesionisti din mass-media. Rolul-cheie al Consiliului este de a intocmi o lista scurta de branduri din domenii de activitate relevante, dupa metodologia specifica Superbrands. Numai marcile care sint extrem de apreciate de acest consiliu si sint validate prin cercetare de piata sint eligibile pentru statutul de Superbrand si sint invitate sa se alature programului si sa prezinte povestea lor de succes in Cartile Superbrands.
Potrivit creatorilor acestui program, un Superbrand este brandul care are cel mai bun renume in domeniul sau si care transmite clientilor sai avantaje semnificative emotionale si/sau rationate, recunoscute de acestia constient sau subconstient. Criteriile luate in considerare atunci cind se evalueaza un brand sint reputatia, calitatea, increderea, distinctia, in conformitate cu metodologia Superbrands. In urma evaluarii Consiliului, brandurile cu cel mai mic scor sint eliminate din competitie si aproximativ 60% din cele mai cunoscute branduri fac obiectul unor cercetari de piata derulate cu partenerul Nielsen Romania. Brandurile mari care obtin dreptul de a primi statutul de Superbrand sint invitate sa se alature programului. (Petru DONE)
Lasă un răspuns