Agricola Bacau a apelat la ConsumerBrain, un instrument inovativ de cercetare de piata care foloseste neurostiintele comportamentului uman. Dezvoltat de compania Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea „de ce?”: de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia sau un spot TV sau chiar un ambalaj. Neuromarketingul este o tehnica avansata care combina informatii din neurostiintele comportamentale si marketing si reuseste sa convinga un important jucator de pe piata din Romania sa foloseasca o abordare noua, diferita pentru identificarea obiceiurilor de consum ale publicului tinta.
„ConsumerBrain – spune Stelian Marian, director general al Synergon Consulting -, este un instrument nou in cercetarea de piata din Romania si Europa. ConsumerBrain furnizeaza informatii relevante despre ce face consumatorul, cum se comporta acesta in momentul deciziei de cumparare. Consideram ca gradul de obiectivitate ridicat pe care il furnizeaza acest instrument este unul dintre argumentele principale care a convins clientul sa foloseasca tehnicile de neuromarketing pentru identificarea preferintelor de consum, raport care nu ar putea fi obtinut cu ajutorul metodelor traditionale de cercetare de piata”.
Introspectie in mintea consumatorului
Printr-o suita de exercitii online, ConsumerBrain culege informatii relevante despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sint analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice, ducind astfel la identificarea mecanismelor care ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor. „Piata pe care activam este una extrem de complexa – spune presedintele Agricola, Grigore Horoi. Comportamentul consumatorului este intr-o continua schimbare, motiv pentru care strategiile trebuie updatate permanent. Decizia de a apela la o cercetare de neuromarketing a venit firesc”. Studiul de neuromarketing, primul comandat de o companie cu activitate pe piata locala, s-a desfasurat in luna mai.
Cine sint partenerii din proiect
Agricola s-a remarcat, in ultimii ani, prin inovatie, in special in lansarea pe piata din Romania a unor noi concepte de prezentare a produselor. A fost prima care a lansat sortimentele din carne de pui ambalate la tavita cu cryofilm, este primul brand de carne de pui care si-a asumat un demers de responsabilitate sociala, lansind in anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT, iar in anul 2006 a lansat gama Sav’Or – produse pre-gatite din carne de pui si vegetale. In anul 2007 a lansat prima linie de ambalare in atmosfera controlata, anul trecut a lansat, in premiera, Puiul Familist, iar in aprilie 2010 Puiul Antistres.
Synergon Consulting este o companie de consultanta in management, care utilizeaza cercetari inovative din domeniul neurostiintelor comportamentale in proiecte de neuromarketing research, resurse umane si managementul riscului financiar.
Lasă un răspuns