Agricola Bacau este unul dintre cele 40 de branduri romanesti care vor promova „romanian taste” (gustul romanesc) la una dintre cele mai mari si prestigioase manifestari expozitionale internationale profesionale, „Alimentaria 2012” – Barcelona, intre 26 si 29 martie. Puiul Familist, Puiul Antistres, Puiul Fericit, Medalionul din Piept de Pui Fericit (produs ready meal nou) si Salamul de Sibiu Agricola (prezentat in formula clasica sau Editia de colectie a Salamului de Sibiu cu aroma de coniac) vor fi citeva dintre vedetele din standul Romaniei. Acestea for face deliciul celor aproape 4.000 de expozanti din 75 de tari ale lumii, precum si celor peste 140.000 de vizitatori, dintre care aproape 40.000 vizitatori internationali interesati de business.
Agricola va fi reprezentata la Barcelona de Daniel Bitere – brand manager, de Laura Tabacaru – manager de export si de Liviu Cretu – manager de planificare, obiectivul acestora fiind promovarea gustului romanesc si dezvoltarea operatiunilor de export de carne, preparate din carne si semipreparate, precum si prezentarea brandului Agricola. „Sintem un exportator de traditie – ne-a declarat Grigore Horoi, presedintele companiei. Practic, dintotdeauna am avut agreaje pentru export in tarile Europei. Agricola este in continuare principalul exportator de carne de pasare din Romania, avem deja o traditie de citiva ani in exportul de produse ready-meal si semipreparate fabricate la Europrod, iar de anul trecut am reluat exportul de preparate din carne si mezeluri de la Salbac. Tot anul trecut am obtinut si certificarea BRC pentru exportul de produse pe piata Marii Britanii, unde am livrat deja semipreparate. Tarile in care exportam sint Germania, Olanda, Franta, Grecia, Italia si Spania, unde avem deja parteneri traditionali, dar sintem interesati de comunitatile de romani si de operatorii de comert care servesc aceste comunitati”.
In 2011, exporturile Agricola au reprezentat 21% din productia totala de carne (fata de 12% in anii anteriori), in contextul in care vinzarile de carne de pasare au crescut in volum cu 20% fata de anul 2010. Pentru anul acesta, compania preconizeaza ca exporturile se vor mentine la un procent asemanator, in contextul estimarii unei cresteri de 10% a volumului vinzarilor.
„Alimentaria” este amenajata pe 94.622 mp. Succesul ei deriva din ofertele extrem de specializate si de produsele inovatoare prezentate. Romania va participa la Alimentaria 2012 cu pavilion national. (Petru DONE)
Lasă un răspuns