Grupul Agricola Bacau a fost reprezentat la prima editie a Trade Marketing Congress, manifestare dedicata specialistilor in trade marketing si care a reunit, in Bucuresti, aproape 60 de companii cu performante deosebite in promovarea promotiilor si 11 speakeri cunoscatorii ai segmentului de trade marketing. Ultimul panel al evenimentului a adus in discutie succesul si secretele implementarii promotiilor.
Tema a fost abordata si de Carmen Gavrilescu, Marketing Manager la Agricola, care a prezentat strategia lansarii produsului „Puiul fericit” intr-un context economic nefavorabil, afectat de modificarea obiceiurilor de consum. Spre deosebire de celelalte campanii, Agricola a cuprins in mixul de marketing inclusiv promovarea online, considerata o noua abordare pentru o companie producatoare de carne.
„Un rol important – a precizat Carmen Gavrilescu – l-a avut si promovarea online, prin intermediul unui blog dedicat, «Jurnalul puiului fericit», dar si faptul ca am personificat brandul, printr-o mascota draguta, care a avut misiunea de a interactiona direct cu toti cumparatorii”.
Pentru a trezi interesul consumatorilor, Puiul fericit a fost lansat intii in magazinele Agricola. Ulterior, produsul a fost listat in retelele internationale de retail, precum si in retelele autohtone. Campania si-a atins obiectivele: vinzarile au crescut (pentru noul produs cu 125 de tone), ca si cota de piata si a frecventei de cumparare. (Petru DONE)
Lasă un răspuns