Grupul Agricola Bacau deschide, in luna mai, patru noi magazine. Reteaua proprie de retail a grupului va ajunge, astfel, la un total de 64 de unitati. Chiar pe 1 mai se va inaugura un nou magazin Agricola in Botosani, locat in Complexul Bucovina, cu o suprafata totala de 70 mp. Aproximativ la jumatatea lunii viitoare, vor fi deschise alte doua magazine, unul in Bucuresti, pe Calea Mosilor, de 120 mp, iar altul in Galati, care va dispune de 50 mp amenajati in Complexul Ancona. Pe 31 mai, odata cu inaugurarea Complexului Palace din spatele Palatului Culturii din Iasi, va fi deschis un nou magazin Agricola, de 55 mp.
De la inceputul anului, au fost remodelate 17 magazine Agricola, dupa noul concept care a fost dezvoltat impreuna cu firma Ideasie, din Franta, si care valorifica principalul atribut cu care consumatorii asociaza brandul Agricola – prospetimea. Noua imagine a fost implementata chiar in acest an la cinci magazine din Bacau, la cele doua din Galati, la trei magazine din Iasi, la magazinele amplasate in piete agroalimentare din Piatra Neamt, la cele doua din Bucuresti (in Floreasca si pe Bulevardul Stefan cel Mare) si la unul din Botosani, locat linga piata agloalimentara. „Aceste 17 magazine remodelate – ne-a informat Irina Comanescu, directorul retelei de magazine Agricola – se adauga celor 19 remodelate anul trecut, astfel incit ramin de remodelat, pina la finalul anului 2012, alte 24 de magazine preexistente in reteaua noastra”.
Potrivit strategiei proprii de expansiune, reteua Agricola va creste de la 43 de magazine, la 1 decembrie 2010, la 170 in anul 2014, in conditiile unui climat economic stabil. Anul acesta s-a estimat extinderea retelei pina la 80 de unitati. Investitia medie in remodelarea magazinelor existente este estimata la 15.000 de euro/magazin, exclusiv echipamentele frigorifice de expunere a produselor. „Prospetimea, ca element definitoriu pentru produsele Agricola – sustine Irina Comanescu – este fireasca. Pentru ca avem ferme proprii, producem carne proaspata, de buna calitate, care ajunge rapid in reteaua de magazine Agricola. Noua structura a magazinelor noastre face ca identificarea produselor pe rafturi sa fie mai usoara, iar noua imagine este mai calduroasa. Am atras, astfel, si un target mai tinar in magazine, iar asta se vede chiar prin cresterea cantitatilor de produse ready meal si semipreparate vindute”.
In primele trei luni ale anului, reteaua de magazine Agricola a realizat o cifra de afaceri estimata la 15 milioane de lei, cu 7% mai mult decit in perioada similara a anului trecut. In 2011, Agricola International, principala companie a grupului, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 336,118 milioane de lei (circa 78,15 milioane de euro), fata de 279,258 de milioane de lei in 2010. La nivelul Grupului Agricola, in 2011 cifra totala de afaceri a fost de 508,498 de milioane de lei. (Petru DONE)
Lasă un răspuns