Dacă întâmpini probleme în a ajunge la publicul tău țintă prin metode clasice de promovare, vei fi uimit să afli că poți interacționa cu mai mult de 11 milioane de români online, fără implicații financiare prea mari. Facebook a fost dintotdeauna un instrument de comunicare important, iar utilizat corespunzător poate deveni o unealtă de promovare extrem de eficientă care îți va aduce o creștere semnificativă a vânzărilor. Cum este posibil acest lucru? Solicita oferta pentru serviciile de Facebook Ads de la Marketing Deck și află care sunt toate avantajele pe care această platformă le propune!
Cum se desfășoară o campanie de promovare pe Facebook?
Posibilitatea de personalizare este principalul atu pe care mizezi atunci când conturezi campanii de Facebook Ads. Totul începe cu un audit de brand pentru a identifica acele avantaje pe care le poți potența și pentru a contura primele obiective. Ulterior, se dezvoltă o strategie prin care se urmărește atingerea acestora. Stabilește cu exactitate cui te adresezi și alege ce fel de abordare ar fi potrivită pentru a atrage aceste persoane. Acum este momentul în care se creează primele materiale de comunicare, în funcție de specificațiile observate anterior. Această metodă îți permite să setezi foarte strict audiența căreia te adresezi, când să apară mesajul, în ce formă și pe ce durată de expunere, în așa fel încât să obții eficiență maximă.
Întreg procesul este unul complex a cărui reușită depinde de foarte multe variabile, însă colaborarea cu o firmă specializată în promovarea pe Facebook va simplifica masiv lucrurile și îți garantează rezultate imediate.
Ce avantaje aduc serviciile de Facebook Ads?
Principalul motiv care te va convinge să încerci măcar o dată această metodă este posibilitatea de a ajunge la o audiență foarte mare, în timp scurt și cu o investiție minimă. Durează două-trei zile să implementezi o campanie și alte trei zile până vei observa primele rezultate, lucru greu de atins prin alte căi. De asemenea, poți începe cu o investiție de doar cinci lei pe zi, fără alte praguri minime sau maxime pe care să fie nevoie să le atingi.
Nu în ultimul rând, ai control deplin asupra tuturor parametrilor campaniei, de la tipul de audiență, la durata de desfășurare, la momentele zilei în care apar reclamele, crescând astfel rata de conversie.
Când este momentul potrivit pentru a da startul unei campanii?
Secretul acestor campanii este că nu contează foarte mult momentul la care începi, important fiind doar să începi. Cu toate acestea, poți profita de perioadele importante ale anului care sunt relevante pentru brandul tău. Spre exemplu, pentru un magazin de bijuterii, lunile februarie, martie sau decembrie se dovedesc propice pentru astfel de campanii de promovare. Dar, în loc să te stresezi cu privire la astfel de detalii, mai bine lași întreaga muncă în seama unor specialiști cu experiență, care vor ști cu exactitate când, cum și cât să deruleze o campanie pentru a genera rezultate optime cu un buget redus.
Optează pentru Agenția de Facebook Ads Marketing Deck!
Cu peste opt ani de experiență în tot ceea ce înseamnă gestionarea și exploatarea prezenței în online a brandurilor, Marketing Deck este ajutorul de încredere pe care te poți baza dacă îți dorești să implementezi campanii Facebook Ads de succes.
În cazul în care îți dorești să începi cât mai curând, primul pas este să programezi o primă ședință de consultanță online gratuită. Aici îți vei putea expune dorințele și așteptările, vei cunoaște echipa și te vei familiariza cu metoda de lucru în așa fel încât să te convingi că faci alegerea potrivită. Ulterior, vei putea da start colaborării și vei culege roadele mai repede decât ți-ai putea imagina.
Raportează-te la Facebook ca la o unealtă ideală de promovare și rezultatele vor începe să apară instant cu ajutorul potrivit!
Lasă un răspuns