Buhusiul a ajuns celebru prin rabinul sau. Care, om intelept, a stiut sa pastreze echilibrul in judecatile sale. De cind nu mai este rabinul, Buhusiul a ajuns un fel de „Cuca Macaii” incrucisata cu Caracalul.
Iar campania electorala nu face exceptie. Bunaoara, pe o cladire din centrul orasului, PSD pune un afis mare, in care primarul in functie da mina cu candidatul pentru CJ, totul sub sloganul „Stim ce avem de facut”. Dupa o zi, cei de la PD-L vin si ei cu un afis, dublu cit al PSD-ului, in care candidatii partidului, in camasi portocalii, arat cy destul spre afisul PSD, sub sloganul „Stim ce au facut”.
Pina aici, gluma este buna.
Numai ca, pe aceeasi cladire, mai era inca un afis, al unui alt candidat, de la PIN. Era, pentru ca dupa citeva zile, in locul lui a aparut altul, pe care scria mare „Acest candidat nu si-a platit bannerul si afisele”. Si nu a fost de ajuns, a mai fost creata o pagina pe Internet dedicata acestui candidat, in care este numit „papagal marioneta”, „lingau de buci”, „gunoi social”, „avorton politic”, „excroc” (!), „fazan”, „omida tiritoare”… Iar autorii expresiilor sint din zona PD-L.
Aia care tineau lectii de moralitate electorala.
mai ... a zis
terminati odata cu rautatile la adresa PDL. au sanse liberalii vostri la buhusi cum am eu la timisoara. Oricum, daca candida teslaru la racova, poate avea sanse. Halal PNL la Buhusi, mie mi-ar fi rusine ssa scriu ceva la adresa altora