Grupul de Lucru Invatamint al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT) organizeaza, prin ANAT Training Center, o sesiune a cursului Managementul Plingerilor si Reclamatiilor. Cursul are loc pe 31 august, la sediul Dertour Romania (Str. Vulturilor nr. 98 A, Etaj 7, Sector 3, Bucuresti). Costul participarii este considerat promotional si este de 70 de lei, plus TVA, de persoana.
Cursul se va desfasura intre orele 9,30 – 17,00 si se adreseaza atit managerilor de agentii de turism, cit si agentilor de turism. „Gestionarea corecta a plingerilor si reclamatiilor este un proces care poate fi facil daca este facut cum trebuie – atrag atentia organizatorii. Cit sa asculti, cind sa vorbesti, ce masuri sa iei? Cum recunoastem clientii dificili si cum ne comportam cu ei? Cursul ofera toate aceste invataminte si inca ceva in plus: clientii care reclama sint cei carora le pasa.
Agentii pot sa-i faca sa revina!. Se pot elimina conflictele si stresul relatiei cu clientii invatind despre identificarea rapida a motivelor care stau la baza unei nemultumiri a clientului si despre administrarea eficienta a unei plingeri sau reclamatii. Un management bun al reclamatiilor duce la cistigarea de clienti fideli”. (Petru DONE)
Lasă un răspuns