Dacia Solenza reprezintă principalul atu al uzinei piteștene pe piața românească, mai ales prin prisma prețului, dar și a calității, peste cea cu care ne-a obișnuit „mașina națională”. Cu toate acestea, cîteva defecte dau serioase bătăi de cap proprietarilor de Solenza. Chiar și ieri, după ploaia tornețială, numeroși proprietari de Solenza s-au prezentat la dealeri sau ateliere service reclamînd defecțiuni ale claxoanelor. Claxonul este amplasat prea jos, astfel încît, la trecerea prin bălți, este „inundat” și „răgușește”. „Am o problemă cu claxonul: abia se mai aude, parcă este un cățel răgușit. Asta după ce am trecut cu viteză prin mai multe bălți”, s-a plîns Marian Cristea, unul dintre cei care au fost nevoiți să apeleze la serviciile mecanicilor. El nu este singurul. În ultimul timp, cîțiva proprietari de Solenza s-au prezentat la dealer-ul Dedeman cu aceeași problemă. Interesant este faptul că dealerii Dacia tratează cu ușurință această problemă, exprimîndu-și încîntarea pentru faptul că nu este vorba de defecțiuni la sistemul de frînare sau direcție. Deși recunoaște că este vorba de un defect de reparație și spune că toate claxoanele defecte sînt înlocuite gratis, dacă mașina e în garanție, reprezentantul Dedeman consideră că problema este una lipsită de importanță: „Am înlocuit cinci claxoane la o sută de mașini vîndute. Este o scăpare minoră, cum apar la toate mărcile importante. Ce să mai zicem de BMW, care a avut probleme la instalația de frînare? Era o problemă dacă oamenii se trezeau fără frîne, nu fără claxon. Este o chestie normală, vin la noi, se schimbă gratuit claxonul, nu trebuie să dramatizăm”, este de părere Marian Adam, directorul dealerului Dacia Dedeman. Reprezentantul Dacia precizează că fabrica piteșteană a schimbat deja marca și poziționarea claxoanelor, astfel că la mașinile care intră în fabricație nu vor mai exista asemenea probleme. (Codrin POP)
Lasă un răspuns