Un nou atac de phishing s-a consumat ieri, 11 iunie, asupra clientilor Raiffeisen Bank România. Acestia au primit un mesaj electronic prin care erau anuntati ca se cer noi date de identificare. „Conform noilor prevederi legislative cuprinse in Regulamentul 9/2009 al Raiffeisen – se arata in e-mailul trimis de atacatori -, datele de identificare ale clientilor trebuie actualizate si completate. In acest sens, va invitam sa completati un scurt chestionar pentru a furniza / actualiza informatiile solicitate de legislatie. Va multumim pentru intelegere!”. Clientii erau apoi directionati catre o pagina electronica, unde li se cereau anumite date confidentiale. Raiffeisen a atras din nou atentia clientilor ca banca nu le va trimite niciodata mesaje pe e-mail. „Nu raspundeti mesajelor electronice in care vi se cere numarul de card si codul PIN – ii sfatuia banca pe clientii sai, recent. Banca nu solicita in nici o situatie informatii confidentiale prin mesaje e-mail (parola, numar de card sau cod PIN), iar parola si codul PIN nu se divulga sub nici un motiv. Nu raspundeti unor astfel de mesaje, ci va rugam sa ne sesizati la numerele de telefon 021.306.55.55 sau 021.306.55.56 sau prin e-mail: online@rzb.ro. In cazul in care sesizarea se face pe email va rugam sa trimiteti mesajul ca attachament pentru a se putea vedea si header-ul mesajului”. (Petru DONE)
Lasă un răspuns