Compania de Drumuri va emite Ordinul pentru Începerea Lucrărilor (OIL) pentru primele două loturi ale Autostrăzii Ploiești-Buzău în august, a anunțat Cătălin Urtoi, consilierul ministrului transporturilor, Sorin Grindeanu. Vor fi primele șantiere pe întreaga Autostradă A 7 Moldova (320 km) și al doilea proiect cu finanțare prin PNRR pe care se va lucra după loturile UMB pe Autostrada Transilvania.
Autostrada A 7 Ploiești -Pașcani are în total 13 loturi, iar pe secțiunea Ploiești-Buzău contractele de execuție s-au semnat pe 7 și 16 iunie.
Pentru lotul 1 Ploiești -Mizil ( 21 km.) constructor este asocierea Pizzarotti -Retter în timp ce pe lotul 2 Mizil -Pietroasele ( 28 km.) va lucra asocierea româno -bulgară Coni-Trace. Sunt contracte de execuție, deci de la emiterea ordinelor de începere constructorii trebuie să intre în șantier (aprox. o lună, dar organizarea de șantier se poate face și mai repede).
„Ordinele de începere a lucrărilor pe loturile 1 și 2 de pe tronsonul Ploiești-Buzău vor fi emise în luna August, așa cum am fost astăzi informat de catre conducerea companiei CNAIR”, a transmis Cătălin Urtoi.
Pentru lotul 3 Pietroasele -Buzău, Curtea de Apel București a amânat decizia pentru 11 iulie
Dorina a zis
Ce treaba are Mizil cu Bacaul ? A7 e autostrada Bacaului, nu a Mizilului.
Si dece ajunge la Pascani si Suceava ?
Autostrada trebuie in Bacau, punct.
sebi a zis
dorina, stiu ca scrii la misto, dar pe unde vrei draga sa ajunga la suceava si pascani? prin olt? prin caras severin? :)))) daca vrei sa te plimbi cu caruta ai autostrada a7 pe centura bacaului.
Andrei a zis
Dorin/a, am o curiozitate, nu tu esti in alb in fata spitalului si te joci cu mingea in fiecare dimineata?
Dorina a zis
La montrial, acolo undi locuesc de cand mam mutat cu fimeia me ca sa scap di munca ezista autorute cari sunt foarti largi nu ca in romania. De aia trebue sa faceti sosaua de opt benzi ca sa aiba loc si carutili ca ee pe undi merg sateanu si el ii om
romanul in bataia vantului a zis
Pizzarotti o firma cu sedii in mai multe tari si in Italia care in traditia noastra probabil va lucra cu subantreprenori romani muncitori si ingineri romani. De obicei inginerii romani indeamna strainii sa faca lucrari in stilul nostru, sa sara peste unele lucrari, sa modifice proiectul fara permisiune, sa inlocuiasca ceva cu altceva s.a.
Retter o firma destul de noua din com. Selimbar, cu ceva experienta proiectare de drumuri, nu stim cum se va descurca cu studiile geotehnice si alte dificultati de proiectare . Despre multinationale stim ca daca vad ca se poate dau tunuri mari adica incaseaza niste materiale si pun alte materiale, cer suplimentari de sume mari fata de contract. Si la noi se poate, pentru ca ne trateaza ca pe o colonie. CNAIR este prinsa de la inceput in panza de paianjen a primelor comisioane. ISC este slab in fata multinationalelor si nu este lasat sa intre la autostrazi. Multi bani investiti si nu avem garantii ca lucrarile vor fi durabile macar 5 ani fara reparatii.