Constructorul băcăuan UMB a solicitat și a primit de la CNAIR o extensie de 5 luni, pentru lotul 1 al Autostrăzii A7 Buzău – Focșani, „astfel că noua dată de finalizare a întregului proiect este 6 ianuarie 2025, dar constructorul și-a asumat punerea în circulație a celor 82,44 km dintre Buzău și Focșani până la finalul anului 2024”, a confirmat Compania de Drumuri, în exclusivitate, pentru Economedia.
Lotul 1 Buzău – Vadu Pașii, cu o lungime totală de 4,6 km de autostradă, alături de aproximativ 8 km de drum de legătură, avea termen de finalizare luna august a acestui an. Segmentul va avea 1 nod rutier și 4 poduri și pasaje (din care cel peste râul Buzau va fi al doilea ca lungime în România – aproximativ 1,3 km).
Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu spunea anterior că acest lot, alături de loturile 2 și 4, se vor da în circulație la jumătatea lunii octombrie, iar podul și lotul 3 vor fi gata la finalul lunii noiembrie. Și mai înainte, ministrul Grindeanu anunța că primii kilometri din Autostrada Moldovei (A7) ar urma să fie deschiși la sfârșit de iulie, început de august.
Lotul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat are o lungime de 30,8 km, iar termenul contractual de finalizare este luna aprilie 2025. Însă, în ritmul actual, circulația și pe acest lot va fi deschisă în 2024, estima directorul general al CNAIR Cristian Pistol. Săptămâna trecută, grupul UMB a început trasarea marcajelor rutiere. În paralel, antreprenorul român continuă așternerea ultimelor porțiuni de asfalt iar ulterior va finaliza trasarea marcajelor pe întregul lot.
Lotul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni, cu o lungime de 36,1 km, este tot „în curtea” UMB. Lucrările de artă vizează construcția a 18 poduri și un pasaj, din care podul de 380 m peste DJ 205R și pârâul Râmna este de o complexitate tehnică ridicată.
Pe lotul 4 Mândrești Munteni – Focșani Nord este cunoscut drept „cocoașa Focșani”, cu 10,9 km de autostradă, la care se adaugă alți câțiva km de drum de legătură cu DN2 și DN2D. Termenul de finalizare era trimestrul III al acestui an. Lucrările de artă vizează construcția a 6 poduri și un pasaj, precum și a 2 noduri rutiere, drumul de legătură cu A7 fiind delimitat cu parapete de tip New Jersey.
Cipriot a zis
Deci marele constructor bacauan nu termina nimic la termen!!!
Aciduzzu a zis
Exact…foarte multe cu mult inainte de termen si o exceptie…sa aveti voi astia se la PRO INFRASTRUCTURA cu ce va justifica banii cheltuiti degeaba
andrei a zis
e unu din useristii vai de mama lor…
Daniel a zis
Deci esti un habarnist care comentează fara sa isi foloseasca creierul.
John a zis
Asa este romanul trebuie sa dea cu bata în balta. Când ești prost de mic mare doar te joci. Ieși afara kkt uscat ce ești , rapan indian!!!!