• Skip to primary navigation
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Despre
  • Contact
  • Arhiva 2002-2008
  • Publicitate
  • Anunțuri în Ziarul de Bacău
  • Newsletter
  • Locuri de muncă

Ziarul de Bacău

  • Top Story
  • Actualitate
  • Politică
  • Dosar
  • Economie
  • Educatie-Cultura
  • Expert
  • Foto Video
  • Anunțuri
Ești aici: Acasă / Economie / Avionul indian abandonat la Aerostar a rămas nevândut

Avionul indian abandonat la Aerostar a rămas nevândut

Ziarul de Bacau 12 aprilie 2014 3 comentarii

LikeShare

Și la a șaptelea licitație, prețul de pornire a fost de aproape 3,3 milioane de lei.

ts1.econ.avion

Licitația organizată de Administrația Județeană a Finanțelor Publice (AJFP) Bacău, la al șaptelea termen, consumat vineri, 11 aprilie, pentru vânzarea avionului indian de pasageri abandonat la societatea Aerostar nu a avut succes. Prețul de pornire a licitației a fost lăsat la aproape 3,3 milioane de lei, inclusiv TVA, față de aproape 13 milioane de lei inițial, dar nu s-au arătat investitori. Fiscul va analiza, acum, din nou situația și va decide dacă va mai organiza o licitație și la ce preț de pornire. Pentru aceasta, o comisie specială va reevalua valoarea avionului.
Conform uzanțelor internaționale, avioanele abandonate pe teritoriul unui stat sunt valorificate de statul gazdă. În Bacău este al doilea caz în circa un an și jumătate, după ce o aeronavă Boeing 737-200, adusă pentru reparații, din Nigeria, a fost de asemenea abandonată în curtea Aerostar. Acel avion a fost scos la licitație la începutul anului 2012 și a fost vândut cu numai 360.000 de lei, la al doilea termen.
Aeronava din India, în vârstă de peste 18 ani, a fost fabricată de British Aerospace și a avut primul zbor pe 24 aprilie 1996, dar a intrat în programul curent de zbor pe 14 martie 2007, până pe 5 noiembrie 2009. Aeroportul său de domiciliu era „Indira Ghandhi International”.

LikeShare

Din categoria: Economie, Top Story

Reader Interactions

Comentarii

  1. Andrei a zis

    13 aprilie 2014 la ora 11:51 pm

    dau pe el un golf 4 din 2002 de 150 de cai cu 220000km, numere rosii, si mai vreau si diferenta 2000 de euro

    Răspunde
  2. darca ar pune clote in avion a zis

    14 aprilie 2014 la ora 3:32 pm

    ar putea scoate mai multi tacanei decat lei ar incasa la vreo licitatie. plus ingrasamantul natural.

    Răspunde
  3. peter a zis

    15 aprilie 2014 la ora 7:25 am

    De ce nu il cumpara guvernul si sa-l faca avion de protocol ,ca si asa se plang ca nu au ?Si de fapt nici nu trebuie sa-l cumpere ca apartine de AJFP adica e gratis.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Avionul indian abandonat la Aerostar a rămas nevândut

Ziarul de Bacau 16 martie 2014 Lasă un comentariu

LikeShare

econ.avion

– la a șasea licitație, prețul de pornire a fost de aproape 3,3 milioane de lei

Licitația organizată de Administrația Județeană a Finanțelor Publice (AJFP) Bacău, la al șaselea termen, consumat vineri, 14 martie, pentru vânzarea avionului indian de pasageri abandonat la societatea Aerostar nu a avut succes. Prețul de pornire a licitației a fost lăsat la aproape 3,3 milioane de lei, inclusiv TVA, față de aproape 13 milioane de lei inițial, dar nu s-au arătat investitori. Fiscul va analiza, acum, din nou situația și va decide dacă va mai organiza o licitație și la ce preț de pornire. Pentru aceasta, o comisie specială va reevalua valoarea avionului.
Conform uzanțelor internaționale, avioanele abandonate pe teritoriul unui stat sunt valorificate de statul gazdă. În Bacău este al doilea caz în circa un an și jumătate, după ce o aeronavă Boeing 737-200, adusă pentru reparații din Nigeria, a fost de asemenea abandonată în curtea Aerostar. Acel avion a fost scos la licitație la începutul anului 2012 și a fost vândut cu numai 360.000 de lei, la al doilea termen.

Aeronava din India, în vârstă de peste 18 ani, a fost fabricată de British Aerospace și a avut primul zbor pe 24 aprilie 1996, dar a intrat în programul curent de zbor pe 14 martie 2007, până pe 5 noiembrie 2009. Aeroportul său de domiciliu era „Indira Ghandhi International”.

LikeShare

Din categoria: Economie

Reader Interactions

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

Ultimele articole

Percheziții DIICOT în Bacău și Capitală, într-un dosar de delapidare și fals în acte. Prejudiciul este de peste 7 milioane de lei

Sondaj IRSOP: Nicușor Dan l-a depășit pe George Simion cu câteva procente

Pacientă cu cancer și alte afecțiuni grave, operată de o echipă multidisciplinară de la SJU Bacău

Noi detalii în cazul bebelușului dispărut din Maternitatea Bacău. Mama copilului ar fi ieșit la fumat, în timpul furtului

Peste 1500 de elevi și studenți au participat la târgul educațional UBc

Locuri de muncă la Conextrust SA

2 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

1 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

30 aprilie 2025

Locuri de muncă la Conextrust SA

29 aprilie 2025

Ultimele comentarii

  • Nurse Primo la Noi detalii în cazul bebelușului dispărut din Maternitatea Bacău. Mama copilului ar fi ieșit la fumat, în timpul furtului
  • Crina la Sondaj IRSOP: Nicușor Dan l-a depășit pe George Simion cu câteva procente
  • Ana la Sondaj IRSOP: Nicușor Dan l-a depășit pe George Simion cu câteva procente
  • Mihai la Sondaj IRSOP: Nicușor Dan l-a depășit pe George Simion cu câteva procente
  • gabi la Pacientă cu cancer și alte afecțiuni grave, operată de o echipă multidisciplinară de la SJU Bacău

Cabinet parlamentar PNL

Linkuri sponsorizate

  • Credius – Credite Nevoi Personale – Aprobare Rapida
  • Nova – Energie Electrica si Gaze Naturale

Cabinete parlamentare PSD

Cabinet parlamentar AUR

Găzduit de Simplenet

Copyright © 2025 · S.C. G&P News & Advertising S.R.L. · Știri mondene · Aghiuță · Presa Bacău