Operatorii serviciilor de internet, telefonie si cablu tv aduna din ce in ce mai multe nemultumiri din partea consumatorilor bacauani. Nerespectarea termenelor de bransare, intreruperea abuziva, fara notificare, intirzierea cu saptaminile la remedierea defectiunilor sint abateri deja mult prea cunoscute de bacauani. Un operator de telefonie s-a intrecut pe el insusi, cind si-a acuzat clientul si l-a incadrat la frauda pentru ca ar fi folosit alta numerotatie telefonica decit era prevazut in contract. „Nu trebuie sa fii specialist in sistemul telecomunicatiilor ca sa stii ca acest lucru este imposibil. Aceasta acuza este ridicola!”, a spus comisarul sef al Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor Bacau, Mihaela Hriscu. Pentru ca sesizarile nu inceteaza sa curga, comisarii CPC Bacau au efectuat controale, in perioada 4-10 mai, la cinci operatori economici din domeniu, care ofera toate cele trei servicii. Acestia s-au ales cu amenzi in valoare de 9.000 de lei. (Doina TIMUS)
Lasă un răspuns