Banca Comercială Română (BCR) își consolidează prezența în orașul Bacău prin inaugurarea unei noi unități, creată pe baza unui model ce transformă agenția bancară într-un centru de dialog financiar.
Noua unitate din Bacău, BCR Bacovia, se află pe strada Mioriței, nr. 10, și este echipată cu aparate multifuncționale, care oferă acces facil și non-stop la operațiuni financiare diversificate.
„Deschiderea primului centru de dialog financiar din Bacău ne aduce mai aproape de obiectivul nostru de modernizare a rețelei de unități. Acest spațiu ne încurajează să deschidem un dialog financiar mult mai apropiat, mai deschis, dedicat fiecărui client, în care premisa discuțiilor pleacă de la nevoi, obiective personale și profesionale.
Vrem să ne ajutăm clienții, să le cunoaștem nevoile și să le răspundem cu sfaturi valoroase, luând în calcul venitul de care dispun, obiectivul pe care îl au și stilul lor de viață. Colegii mei sunt pregătiți să ofere un astfel de dialog financiar dedicat fiecărui client, mai apropiat, care îi va ajuta să-și evalueze corect capacitățile financiare și să facă alegeri inteligente, fie că vorbim de economii, credite, achiziții de proprietăți, produse de investiții sau finanțarea unei afaceri.
Suntem aici să le schimbăm experiența vizitei într-o unitate bancară și să discutăm despre cum putem avea o relație sănătoasă cu banii”, a declarat Nicoleta Grăjdeanu, Director Zonal Retail BCR.
Amenajarea noii unități BCR are la bază un concept inovator, ce încurajează comunicarea bancară și susține dialogul în baza principiilor de educație financiară, pornind de la diagnosticul bugetului personal, până la discuții personalizate privind obiectivele și planurile de viață. Clienții care vor păși în noua unitate din Bacău se vor bucura de o experiență bancară caldă, la standarde înalte, atât prin ambient, cât și prin sprijinul personalizat pentru alegeri financiare inteligente. În cei 300 metri pătrați ai unității BCR Bacovia sunt puse la dispoziția clienților 6 săli de întâlnire și un ghișeu de tranzacții rapide fără numerar.
În plus, clienții BCR din Bacău vor putea derula permanent operațiuni bancare curente grație celor două tipuri de echipamente instalate: MFM-uri și ATM-uri. Astfel, mașinile multifuncționale (MFM) permit o gamă variată de operațiuni bancare, precum depuneri sau retrageri numerar, schimb valutar, plata facturilor, transferuri, interogare sold, schimbare PIN, mini-extras pentru cardurile de debit/credit BCR), iar cele 2 ATM-uri vor asista clienții în ceea ce privește retragerile de numerar, informarea despre situația contului și eliberarea unui mini extras, schimbarea PIN-ului, dar și multe alte operațiuni.
Noua unitate BCR a fost dezvoltată pe baza recomandărilor și sugestiilor oferite de clienți, astfel încât să îndeplinească nevoile și dorințele acestora.
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 320 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 40% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale – 2.000 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.
Lasă un răspuns