Circulaţia pe DN 15 va fi oprită timp de cinci zile la intrarea în municipiul Bacău, din cauza unor lucrări la bariera Gherăiești, a anunţat Centrul Infotrafic din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române.
„În perioada 19 octombrie, ora 08,00 – 23 octombrie, ora 17,00, circulaţia rutieră pe DN 15 va fi închisă, pentru realizarea unor lucrări de reparaţii la magistrala 500 Ploieşti-Vicşani, între staţiile CF Bacău-Iteşti, judeţul Bacău, la kilometrul feroviar 368+673 de metri, la trecerea la nivel cu calea ferată situată pe DN 15 (intrare în mun. Bacău)”, se precizează într-un comunicat al Centrului Infotrafic.
Conform sursei citate, traficul rutier între Bacău şi Piatra Neamţ va fi deviat pe ruta DJ 119B (Hemeiuş-Mărgineni) – Calea Moineşti (municipiul Bacău) – Strada Arcadie Şeptilici (municipiul Bacău) – DN11 – DN 2T (centura municipiului Bacău) – DN2.
Silviu a zis
Mi se pare inadmisibil sa inchizi un drum national timp de 5 zile!! pentru o asemenea lucrare… Daca s-ar adopta aceeasi solutie pentru toate traversarile la nivel cu calea ferata si pt intretinere rosturi dilatatie la poduri atunci ar trebui sa fie mai mult inchis!! S-ar putea circula alternativ pe cate o cale…
Maxx a zis
Banuiesc ca ai o problema de imaginatie: calea ferata e perpendiculara cu drumul national. Cum sa se circule alternativ?
silviu a zis
Maxx, mai degraba cred ca problema consta in lipsa ta de imaginatie;
As putea incerca o explicatie dar mi-e lene si nu merita efortul…Asa ca atata timp cat calea ferata e perpendiculara cu drumul national (uau!!!!) inchidem complet. Cand vom lucra la DN vom inchide complet calea ferata ca e tot perpendiculara…..
De lucrat noaptea, in mai multe schimburi ce sa mai spunem o fi tot perpendicularismul de vina . Daca era unghi de 75 grade, altfel stateau lucrurile, dar ce sa-i faci, asa suntem noi ghinionisti….
Maxx a zis
Cand se schimba calea ferata nu se face cu bucati de 1 metru. Intotdeauna circulatia feroviara are prioritate fata de cea rutiera.
Adrian a zis
Nu are cum. Daca scoate traversele, cu buloale si tirfoane, nu se mai poate circula deloc. E complexa lucrarea. Lasati ca nu moare nimeni. Sa faca ei treaba buna. Nu mai tot smiorcaiti
raducu a zis
asa o fi si afara?
chinezii fac un hotel de 5 stele cu 24 de etaje in 5 zile
aici e o trecere de cale ferata, trebuiau 5 ore…
e sculptura in os sau ce?
Maxx a zis
E treaba facuta de o companie vai de mama ei cu personal care fac treaba asa cum is si platiti.
Popa Mircea a zis
Nu draga Raducu,
Aici e Romania, intelegi?
Alex a zis
E simplu de spus 5 ore!! Acolo erau niște betoane vechi care au fost nevoite sa fie sparte,pentru a pune alte borduri de susținere noi. Plus ca la noi, piața de munca e pusă la pământ. Nu mai găsești oameni cu care sa faci treaba. Nu mai aruncați cu cacao degeaba.Și cum ziceți ca in China s-a ridicat un hotel in 5 zile de 24 de etaje, s-a construit din prefabricate și numai structura + o mulțime de oameni lucrau din cauza faptului ca statul e comunist și ești obligat sa muncești,așa ca nu putem compara merele cu perele.
In tranzit a zis
Incredibil! 5 zile pentru 12 mp! Banuiesc totusi ca totul e planificat dinainte: materiale necesare, echipamente, oameni, proiect tehnic (sa zicem)…de ce le trebuie 5 zile??????Sa inchizi o intrare in oras, doar pentru ca nu se pot organiza mai bine? E asa de greu sa trimita intr-o dimineata 10 muncitori, cu 2 utililaje si pana la ora 12.00, lucrarea este gata…… dar, noi ne facem ca muncim, ca sa vada poporul ca se fac investitii si poate ne aleg la parlamentare pe noi…