Conducerea Primăriei Bacău lucrează la o nouă organigramă a aparatului propriu și a serviciilor publice de specialitate subordonate Consiliului Local Bacău, pentru acest an. „Intenționăm ca, la finele acestei luni, să prezentăm această organigramă spre aprobarea consilierilor locali. Recent anunțata reformă în administrația publică se pare, însă, că va aduce modificări majore în structura de personal din administrațiile locale”, a precizat Dumitru Popa, secretarul municipiului Bacău. Astfel, pînă la sfîrșitul acestei luni, numărul funcțiilor de conducere – directori generali, directori, șefi de servicii și șefi de birouri – urmează să fie diminuat astfel încît aceste categorii să nu reprezinte mai mult de 10-12% din numărul total al funcționarilor. Dumitru Popa a precizat că aplicarea acestei măsuri nu va implica o reducere propriu-zisă de personal. „Vor fi comasate direcții sau birouri, fapt ce va presupune sporirea atribuțiunilor pentru unii directori și schimbarea posturilor în cazul unor cadre de conducere. Restructurarea propriu-zisă ar putea veni, însă, din alt motiv. Pînă acum, municipiul Bacău era considerat localitate de rang 1 și avea dreptul la un număr de funcționari în aparatul propriu al primăriei cuprins între 200 și 250. După datele furnizate de utlimul recensămînt al populației, Bacăul se încadrează acum în alt rang de localitate, fapt care îi dă dreptul primăriei să aibă în aparatul propriu doar 150 pînă la 200 de funcționari”, a mai precizat Dumitru Popa. (E.S.)
Lasă un răspuns