Compania Blue Air sustine ca nu Crucea Rosie Bacau este cea care a asigurat pasagerilor afectati de intirzierea curse Bacau – Torino din data de 20 mai, hrana si alimente. „Blue Air a asigurat atit hrana cit si racoritoarele pentru cei 135 de pasageri, in cazul intirzierii zborului din 20.05.2008 pe ruta Bacau -Torino. Factura fiscala este marturia acestui lucru. Prezenta reprezentantilor de la Crucea Rosie, carora le multumim pentru disponibilitatea aratata, a fost solicitata de catre companie din grija pentru pasageri. Aceasta masura a fost luata preventiv si doar in scopuri medicale”, declara Florentina Ivan, directorul de marketing al companiei Blue Air. „Desi întelegem ca întirzierea a creat neplaceri în rindul pasagerilor, tocmai pentru siguranta calatorilor si a familiilor acestora am luat hotarirea ferma de a nu parasi aeroportul decit în conditii de 100% siguranta. Iar aceasta a însemnat, din ratiuni independente de vointa noastra, întirzierea zborului. Blue Air asigura faptul ca nu va face niciodata rabat de la calitate si de la normele de siguranta aeriana agreate in Uniunea Europeana”, asigura reprezentantii Blue Air. De cealalta parte, Crucea Rosie sustine ca a contribuit la rindul ei, cu hrana si alimente pentru pasageri, dupa cum ne-a declarat inca o data conducerea unitatii. Reamintim ca pe 20 mai, aeronava care asigura cursa Bacau – Torino a intirziat decolarea cu circa patru ore din cauza unei defectiuni. Acesta a fost al treilea incident de acest gen de la inceputul anului in care a fost implicata compania Blue Air, daca facem abstractie de incidentul cu avionul care si-a rupt jamba de bot la aterizare.
dana a zis
o companie care pune in pericol siguranta pasagerilor
becali a zis
sa ii f.u.t si pe astia de la blue air si pe animalele alea de ma my air. niste nesimtiti si niste ordinari.