Twitch este o platformă de streaming video online care permite creatorilor să transmită în direct conținut către un public dedicat și în același timp să comunice prin chat live cu aceștia. Pe această platformă a început să apară conținut variat, iar din acest motiv brandurile mari au început să aibă parteneriate cu streamerii prin marketing afiliat, sponsorizarea evenimentelor și crearea de conținut pe propriul canal. Twitch se adresează unui public tânăr și divers .
Publicitatea pe platforma Twitch nu este foarte diferită față de cea de pe celelalte platforme sociale. Însă, creatorii de conținut sunt diferiți. Aceștia tind să aibă o legătură mai strânsă și profundă cu urmăritorii. Spectatorii văd creatorii de conținut ca pe niște prieteni și vad sugestiile de produse și servicii ca fiind sigure, autentice. Această autenticitate este un instrument de marketing puternic pentru o afacere.
Branduri care folosesc platforma Twitch pentru publicitate
Iată ce branduri de top folosesc platforma Twitch pentru a-și face publicitate :
Uber Eats
Aplicația de livrare de mâncare Uber Eats a colaborat cu influencerul Tyler „Ninja” Blevins pentru a oferi abonaților un cupon de 25% reducere. Promoția a fost atât de reușită încât a durat doar o zi înainte ca toate cupoanele de reducere să fie revendicate.
PepsiCo
Pentru a promova produsul Brisk, PepsiCo a sponsorizat un turneu de jocuri video în afara sezonului pentru jocul Rocket League. Reclame pentru Brisk au fost difuzate pe tot parcursul turneului și o mașină cu tematică Brisk a fost lansată în joc pentru a fi folosită de jucători.
De asemenea, la sfârșitul anului 2021 împreună cu influencer-ul român Silviu Faiăr a ținut un livestream de Revelion la care au fost invitații să participe toți fanii Pepsi.
KFC
Și restaurantul fast-food își face reclamă prin intermediul Twitch. Anthony Kongphan și DrLupo sunt cei doi influenceri cu care a colaborat KFC pentru a-și promova preparatul cu aripi de pui și câteva alte cadouri culinare. Anthony Kongphan are 4,4 milioane de urmăritori, iar Anthony Konphan are 507K.
Cei doi au transmis în flux live în timp ce se jucau PlayerUnknown’s Battlegrounds. În timpul jocului DrLupo repeta periodic „Trebuie să iau acel pui. KFC! KFC!”
În plus, spectatorii erau îndemnați să interacționeze cu aceștia și să scrie în comentarii „câștigător câștigător” atunci când câștigă o rundă preferatul lor pentru a se inscrie la un giveaway KFC.
Gillette
Gillette a colaborat cu streamerul de pe Twitch Dr. Disrespect pentru a-și promova gama de aparate de ras pentru publicul masculin.
Pizza Hut
În 2020, Pizza Hut a lansat „Friday Night Bites” – o serie găzduită de streamerul Twitch Jericho și alte celebrități care a acumulat peste 5,4 milioane de vizualizări.
888 Casino
Și 888 casino care este un casino online România care se promovează cu ajutorul unui canal de Twitch 888poker care oferă transmisiuni de poker de pe canalele 888pokerTV și StreamTeam. Pe lângă clasica transmisiune spectatorii pot să participe și la Turnee Freeroll, Giveaway-uri și vor avea parte și de alte surprize.
Lasă un răspuns