Până la sfârșitul anului, se va pune capăt calvarului șoferilor care sunt nevoiți să treacă prin șantier ca să ajungă la Aeroportul Bacău. Sorin Brașoveanu, președintele Consiliului Județean Bacău, a verificat azi stadiul lucrărilor și a anunțat trecerea în ultima etapă de modernizare a străzii.
„Astăzi au început lucrările de amenajare la structura rutieră a străzii Aeroportului, prin execuția săpăturilor în caseta corpului străzii. Anterior acestor lucrări, au fost relocate mai bine de 90% din utilitățile existente pe această stradă, fapt ce a permis începerea lucrărilor de amenajare. În funcție de condițiile meteorologice, lucrarea va fi finalizată în acest an”, a anunțat președintele Brașoveanu.
Lucrările de reabilitare a străzii Aeroportului au început pe 18 martie 2019, executantă fiind asocierea formată din SC Conextrust SA și Routte-Construct SRL. Valoarea totală a contractului se ridică la suma de 8,7 milioane de lei, fără TVA, din care cea mai mare parte este asigurată de Consiliul Județean Bacău.
Strada Aeroportului va avea patru benzi, câte două pe sens, iar în apropierea intersecției cu strada Republicii se va lărgi la cinci benzi.
ciprian a zis
Drumul spre aeroportul din Iasi,cu de 3 ori mai multe zboruri, are doar o banda pe sesn,iar aici,unde trec 10 masini pe ora,era nevoie de exproprieri ,cheltuieli de 11 milioane si mizeria si praful care au durat atatea luni.
Nesimtire crasa pe fata! Dar asta meritam!
Cristi a zis
Ba acum chiar nu te înțeleg. Bine că s-a făcut,ba chiar cu mai multe benzi si destul de repede….poate cândva își va reveni si Bacăul si atunci va fi si trafic aerian si rutier….
I a zis
Foarte adevarat! Stau in zona si confirm ca asa e. Traficul pe fix strada largita e f slab, muult mai aglomerat e pe Republicii si pe H Coanda. Lungimea strazii e de 200-300 m, pe care masinile le faceau pana acum in mai putin 1 minut, absolut lejer. Pe 4 benzi ce-o sa faca, slalom? O sa cresca traficul aerian local de 10 ori in urmatorii ani, sa fie nevoie de 4 benzi? Si daca in viitor va creste traficul in asa proportie, la ce vor ajuta cele 4 benzi, cat timp imediat dupa cele 2-3 sute de metri, masinile se vor bloca pe Coanda/ Republicii?
Care-i folosul…?
Mai inteligent, mai cu folos mi se parea sa fie asfaltata derivatia pe dreapta a strazii Aeroportului, in directia de mers catre aeroport, care ofera acces catre Narciselor, ocolindu-se partea cea mai aglomerata a zonei, si care e inca neasfaltata…
kross a zis
Citesti si te oripilezi.Ce mentalitati??????!!!! Strada respectiva este imaginea orasului.Rusu de la Conextrust este un nenorocit.Cum sa dureze 300m de strada aproape un an,cind trebuia sa fie gata in maxim o luna?
mirel a zis
Realizarea strazii in zona Colegiului Antipa va conduce datorita diferentei de nivel la doua situatii: de pe trotuarul nou se va vedea de sus in clasele de la parter iar in cazul doi intre trotuarul nou si peretele corpului de cladire al Colegiului se va realiza o cuva care va tine apa si va aduce mari probleme cladirii(sunt si acum).
Andra a zis
Locuiesc in zona….si sincer nu inteleg de ce a durat atat de mult lucrarea. Au fost multe zile in care vedeai 2-3 oameni. Cred ca ar fi trebuit de la inceput stabilit un termen mai mic si sa fie eficient constructorul.Ma gandeam ca daca ne prinde luna august cand vin strainii o sa fie jale….si uite e septembrie si mai sunt destul de multe de facut. Asa organizare lasa de dorit din partea firmei castigatoare. Nu sunt specialist pe executie….dar cand vezi ca in acelasi loc se sapa si se acopera strada de 2-3 ori ceva nu e in regula….Si intrebarea….eu cu ce gresesc ca trebuie sa circul zilnic cu masina pe acolo si sa fac off road ca pe campie!??????!!!Reparatia cine o plateste?!