„Omul cu doua fete” este cea mai recenta campanie de prevenire a exploatarii sexuale a femeilor tinere si minorelor, care au virsta cuprinsa intre 16 si 25 ani. Campania a fost lansata de Inspectoratul General al Politiei Romane prin Serviciul Agentiei Nationale Impotriva Traficului de Persoane. Activitatile se desfasoara in cadrul proiectului „Consolidarea capacitatii institutionale pentru prevenirea traficului de persoane in Romania”, avind sloganul „Tu contezi”. „Acest slogan se adreseaza grupului tinta, incercindu-se astfel constientizarea reprezentantelor acestuia, asupra locului si rolului detinut in familie si societate si implicit reducerea numarului persoanelor traficate la nivel national si regional. Alegerea mesajului «Traficul de fiinte umane se poate ascunde in spatele unei fete prietenoase” a fost rezultatul realitatii cotidiene si doreste sa imbunatateasca gradul de constientizare cu privire la discriminarea si marginalizarea femeilor tinere si a minorelor, cu virsta cuprinsa intre 16 si 25 ani”, a spus subcomisar Ion Munteanu, coordonatorul Centrului Regional Bacau. El a precizat ca prin numele campaniei „Omul cu doua fete”, se incearca sa se explice grupului tinta existenta unei dualitati a persoanelor care intra in contact cu acesta.
Mesaj diseminat in tabere
Pentru ca mesajul lor sa ajunga la grupurile tinta, politistii din cadrul Centrului Regional Bacau au mers in tabara Valea Budului, ca sa discute cu tinerii. Astfel, au intrat in legatura cu 618 elevi din judetele Bacau, Constanta, Covasna, Mures, Suceava, Vaslui, Buzau si Ialomita. Alte 37 de cadre didactice au participat la activitati de implementare a proiectului, iar 88 de voluntari din SUA, Germania, Mexic, Marea Britanie si Coreea, au vazut in aceeasi tabara, cum lucreaza politistii in cadrul campaniei. „Proiectul este unic prin existenta a doua logo-uri, respectiv, amprenta si floarea. Amprenta este un simbol ce provine din personalizarea codului de bare si transpunerea sa intr-o amprenta, iar floarea este un simbol ce vine si intregeste mesajul campaniei”, a adaugat scms. Ion Munteanu.
Lasă un răspuns