Din 1 septembrie 2012, imaginea Digi Film, canalul de filme Pay-TV al RCS & RDS, se schimbă. Noua imagine a postului este bazată pe o grafică în culori vii, puternice (roşu viu, aprins, negru şi alb) şi pe elemente dinamice.
Lansat acum mai mult de 1 an sub sloganul “Spectacolul merge mai departe”, Digi Film a ajuns în topul preferinţelor telespectatorilor Digi ai programelor de gen, înregistrând, în rândul acestora, cea mai mare rată medie de vizionare pe zi.
“Această evoluţie spectaculoasă merita marcată cu o imagine pe măsură. Am încercat să aducem la Digi Film o grafică cât se poate de modernă, care să plaseze postul din acest punct de vedere, peste nivelul televiziunilor de profil din România. Pentru RCS & RDS a fost întotdeauna important, şi este şi acum, să ofere calitate pe canale sale de televiziune, din toate punctele de vedere: atât din perspectiva conţinutului, cât şi a imaginii şi a graficii implicate.
Digi Sport şi-a schimbat recent imaginea, Digi24 este singura televiziune de ştiri în format full HD din România. Digi Film are conţinutul pe care şi l-au dorit telespectatorii Digi TV şi vrem ca prin noua grafică de post, să le amintim ce înseamnă atmosfera Digi Film, ce poveste creează şi poate oferi Digi Film. Digi Film este un focus pe valorile cinematografice, actori – imagine, poveste – sentiment. Totul, sub o lupă profesionistă!”, spune Bogdan Chiriţoiu, Manager de Proiect al postului.
Tot începând cu această toamnă, canalul de filme îşi îmbogăţeşte grila cu peste 200 de noi titluri, de la cele mai importante studiori din lume: Sony, NBC, Warner, etc.
Lasă un răspuns