Capitalul social la SC „Centrul de Afaceri și Expozițional Bacău” SA a fost majorat la ultima ședință a Consiliului Local (CL) Bacău. Aceasta a fost necesară pentru susținerea cheltuielilor la Centrul de Afaceri și Expoziții „Mircea Cancicov”, așa cum se arată în solicitarea conducerii societății aflate în subordinea CL Bacău.
Aleșii locali, cu excepția consilierilor de la Particul Ecologist, au votat majorarea de capital cu 250.000 de lei. Adunarea Generală a Acționarilor de la CAEx și conducerea executivă au fost mandatate să îndeplinească toate procedurile prevăzute de lege pentru realizarea acestui obiectiv.
Corneliu Pricope, directorul CAEx Bacău, a prezentat situația actuală la Centrul de Afaceri. „Numărul expozanților la Centrul de Afaceri și Expoziții a crescut de la an la an – a declarat Corneliu Pricope. Acești bani sunt necesari pentru cheltuieli ce țin de dotare și salarii. Nu suntem singurii pe piață cu această activitate, iar piața se câștigă și de aceea trebuie să muncim pentru fiecare leuț. Suntem pe piață și, ca orice afacere, avem nevoie de timp să creștem și sperăm, cât de curând, să nu mai avem nevoie de finanțare de la Consiliul Local”.
Primarul Romeo Stavarache a ținut și el să le mulțumească celor care conduc Centrul de Afaceri și Expoziții „Mircea Cancicov”. „La sfârșitul anului trecut mi-a fost prezentat un bilanț al activităților de la CAEx – a declarat primarul municipiului Bacău. După doi ani de funcționare, activitatea lor este mai mult decât pozitivă și țin să le mulțumesc. Incubatorul de afaceri este unul dintre cele mai bune și funcționale din România, finanțat prin Programul Națiunilor Unite. Astfel, noi nu a trebuit să alocăm din bugetul local niciun leu”. Edilul Bacăului a precizat că al doilea lucru important este prezența societății SCC Services România, care până în aprilie va avea 400 de angajați, tineri de până în 26 de ani.
CAEx a realizat în 2013 venituri de 374.000 de lei, adică 90% din cheltuielile pe anul trecut. CAEx oferă o gamă largă de servicii, ca închirierea de spații moderne, dotate multimedia de ultimă generație, pentru expoziții, conferințe, workshop-uri, seminarii și cursuri cu tematici din cele mai variate domenii, întâlniri de afaceri, team-building, lansări de carte și altele. CAEx oferă o infrastructură, dotările și serviciile perfecte pentru consultanță, info-point, dezvoltare afaceri, conexiuni naționale și internaționale pe diferite categorii profesionale. Pune la dispoziție condiții la standarde europene pentru întâlniri de la 15 la 360 de persoane, spații expoziționale de 4.000 mp utili, parcare de circa 350 de locuri supravegheată video, servicii de traducere simultană și recepție în căști, climatizare, wireless și conexiune prin cablu la internet, garderobă, muzică ambientală în zona spațiilor de socializare și servicii de pază profesionale, precum și barul Business Lounge Caffe. Organizează o gamă variată de evenimente, de la petreceri private și până la concerte. Centrul poate asigura condiții pentru desfășurarea unor conferințe de amploare, cu până la 2.000 de participanți.
Printre evenimentele expozționale care sunt propuse să se organizeze în acest an sunt: Expo „Nunta de vis”, „Ambient design”, Târgul de turism, Târgul de Paște, Târgul de pescuit și vânătoare, Expo Agro Moldova, Bursa vinului și Târgul de Crăciun.
Lasă un răspuns