Grupul francez Carrefour, cel mai mare grup de distribuţie din Europa, intenţionează să-şi vândă operaţiunile din Malaezia, a declarat, luni, un oficial ministerial, pe fondul speculaţiilor că grupul francez va renunţa şi la operaţiunile din Singapore şi Thailanda şi vă ieşi complet de pe piaţa din Asia de Sud-Est.
Directorul de marketing şi comunicare de la Carrefour, Low Ngai Yuen, a refuzat să facă orice comentarii.
Cu toate acestea, economistul – şef de la firma de cercetare RAM Holdings, Yeah Kim Leng, susţine că intenţia Carrefour de a părăsi piaţa din Asia de Sud este una evidentă.
Luna trecută, cotidianul The New Straits Times a publicat un articol, conform căruia Carrefour a pus un preţ de aproximativ un miliard de dolari pentru diviziile sale din Malaezia, Singapore şi Thailanda.
În ultimii ani, Carrefour a ieşit de pe pieţe din Japonia şi Coreea de Sud pentru a se concentra pe pieţele mai mari şi cu un ritm mai mare de creştere cum este India. La fel ca şi alte mari grupuri de distribuţie din Europa şi SUA, Carrefour a avut de suferit de pe urma condiţiilor economice dificile. AGERPRES
Lasă un răspuns