Vineri – 24 ianuarie 2025, casieriile RAJA și compartimentele care desfășoară activități de lucru cu publicul vor fi închise.
Abonații pot folosi soluțiile alternative pentru efectuarea plăților, precum contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația de mobil), transfer bancar sau direct debit. Clienții care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point, Payzone sau Westaco.
Transmiterea documentațiilor specifice pentru diferite servicii se poate face utilizând metodele de comunicare disponibile pe pagina web a societății https://rajac.ro/contact/.
În această perioadă, activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se va desfășura fără întrerupere.
Pentru raportarea diferitelor probleme survenite la nivelul infrastructurii de apă sau de canalizare, clienții societății au la dispoziție numărul de telefon al Dispeceratului Central – 0241/924, accesibil 24/7. Echipele de intervenție sunt pregătite să acționeze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor tehnice apărute în sistem, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametrii optimi.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un week-end prelungit liniștit!
Lasă un răspuns