In epoca internetului, era firesc ca feminismul sa-si afle continuarea in cyberfeminism. Doamnele isi spun parerile pe forumurile comunitatilor dedicate sau pe blogurile personale.
Unul dintre subiectele abordate de curind de catre acestea a fost cel al revistelor pentru femei. Cele mai multe dintre ele nu au lansat pareri favorabile acestui tip de publicatie. Sint criticate ideile promovate de publicatii, exploatarea instinctelor si indoiala pe care le-o provoaca doamnelor fata de calitatile cu care le-a inzestrat natura, prezentindu-le modele asa zis perfecte, care nu fac decit sa le inhibe.
Imaginile vedetelor de pe copertile revistelor sint imbunatatite cu ajutorul programelor photoshop. Pometi si umeri sculptati, siluete ajustate, picioare alungite si ochi rotunjiti. Nu numai femeile viseaza la o perfectiune inexistenta, ci si barbatii, care vad afisele publicitare cu imaginile ajustate pe computer.
Asta este rolul publicitatii, acela de a ne crea nevoi pe care nu ni le putem satisface si la care jinduim permanent, fara a le putea, evident, atinge. Cu toate acestea, fara acest gen de manipulare am visa si ne-am dori mai putine lucruri.
Lasă un răspuns