Piept de pui cu pete
• Daniela Vamanu din Bacău, a cumpărat carne care, după ce s-a decongelat, arăta ciudat • femeia s-a întors la magazin, dar vînzătoarea n-a vrut să-i schimbe produsul • la ora 16.30, cînd a mers la Protecția Consumatorului, ușile erau închise
Daniela Vamanu din Bacău a mers în cursul zilei de joi să își facă cumpărăturile de la un magazin de pe strada Letea, unde locuiește. A cumpărat, printre altele, și un pachet de piept de pui dezosat înghețat. „Cînd am ajuns acasă, l-am lăsat la decongelat natural. Cînd gheața s-a topit, am văzut că pieptul de pui are pete pe el. M-am dus înapoi la magazin și i-am arătat vînzătoarei, care a recunoscut că am cumpărat carnea de acolo, dar că petele sînt fie de grăsime, fie carnea s-a stricat că am plimbat-o eu prea mult. În plus, nu mi-a dat nici bonul pentru cumpărături”, ne-a declarat Daniela Vamanu.
Ea ne-a mai spus că vînzătoarea și-a sunat patronul pentru a-l informa de reclamație, dar acesta i-a răspuns tranșant că marfa vîndută nu se primește înapoi. Supărată că nu găsește înțelegere la magazin, femeia a plecat la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului (OJPC) din Bacău. Aici, ușile erau ferecate. Programul de lucru se încheiase la 16.30. „Am vrut să se facă o analiză la carne pentru a ști dacă petele îmi pot afecta în vreun fel sănătatea, dar nu am avut unde, cu toate că acum e plină campanie de control a produselor alimentare”, ne-a mai spus Dana Vamanu. Această întîmplare ridică semne de întrebare asupra eficacității controalelor inspectorilor OJPC Bacău, mai ales în zonele mărginașe ale municipiului, unde patronii își imaginează că oamenilor le pot vinde orice, pentru că nimeni nu-i poate trage la răspundere. „Eram clientă fidelă a acestui magazin. Este nou înființat și foarte drăguț, și aveam încredere în serviciile lor, dar se pare că m-am înșelat. Nu îmi voi mai lua niciodată nimic de aici. Ceea ce nu înțeleg este de lucrurile rămîn așa. Pentru că eu nu am cui să mă adresez, să fac o plîngere, este banul și sănătatea mea în joc și nu înțeleg cine mă protejează pe mine, ca și consumator, de comercianții neserioși”, ne-a declarat revoltată Daniela Vamanu. (C.T.)
Lasă un răspuns