Platforma Brazer care a făcut senzaţie în rândul fanilor din Marea Britanie, Franţa şi Polonia, depăşeşte estimările de vânzări şi în România!
La sfârşitul lunii august, lanţul de restaurante KFC a lansat pe piaţa din România platforma Brazer care conţine produse din piept de pui la grătar.
Preparat în ediţie limitată, Brazer a depăşit aşteptările şi în România, plasându-se cu succes în topul preferinţelor culinare ale clienţilor KFC: la numai o lună din momentul lansării pe piaţă, peste 100.000 de produse au fost vândute în restaurantele din toata ţara. Dintre oraşele în care KFC este prezent, produsele Brazer s-au vândut cel mai bine în Bucureşti, urmând Constanţa şi Cluj.
Brazer, cel mai nou sandwich KFC, este preparat după o reţetă specială care conţine carne de pui preparată pe grătar, castraveţi, roşii , salată şi brânză Cheddar, toate într-o chiflă Ciabatta.
Prin noua platformă Brazer, KFC oferă clienţilor săi posibilitatea de a mânca mai uşor şi echilibrat fără niciun compromis al gustului. Pentru a satisface toate preferinţele, clientii KFC pot opta pentru piept de pui la grătar şi în cazul salatei sau twisterului, produse care sunt preparate în fiecare bucătărie KFC din ţară.
Lasă un răspuns