Dedeman Bacau, retailer de materiale de constructii si pentru amenajari interioare, cu capital integral romanesc, inaugureaza, la sfirsitul saptaminii viitoare, cel de-al 20-lea magazin al retelei, la Timisoara. „Odata cu deschiderea magazinului – spune presedintele companiei, Dragos Paval -, atingem obiectivul propus de a adauga retelei noastre inca patru magazine noi in acest an. Raminem optimisti si datorita faptului ca in primul semestru al acestui an am inregistrat cresterea cu peste 15% a vinzarilor, fara a fi afectata rentabilitatea. Astfel, sintem hotariti sa continuam extinderea retelei Dedeman, fiind atenti la evolutia pietei cu oportunitatile si amenintarile acesteia”.
Magazinul din Timisoara este construit pe un teren cu o suprafata de 31.000 mp si reprezinta o investiţie de 17 milioane de euro. Spatiul pentru vinzari se intinde pe 14.500 mp, pentru cele peste 45.000 de produse, acoperind cererea pentru materiale de baza in constructii, gresie si faianta, instalatii termice, instalatii sanitare, instalatii electrice, mobila, decoratiuni interioare, electrocasnice si electronice, utilaje, scule si accesorii, produse pentru gradina. In magazin lucreaza 220 de salariati, iar serviciile oferite clientilor sint livrarea marfurilor la domiciliu, consultanta gratuita, solutii de finantare, service in garantie si postgarantie pentru centrale termice si scule electrice, proiectare bai si bucatarii, mixare vopsele, inchirieri de scule, comenzi speciale, confectionare de perdele si retur de produse.
Dedeman si-a atins si in 2009 obiectivele propuse: extinderea retelei cu patru magazine noi si mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei din 2008. In 2009, cifra de afaceri a fost de 1.067 de milioane de lei, aproximativ 252 de milioane de euro. Intr-o perioada dificila, pe fondul recesiunii economice, compania a finalizat si in acest an proiectele incluse in planul investitional – patru magazine noi, in Brasov, Craiova, Arad si Timisoara. Estimarea privind cresterea cifrei de afaceri cu 15% fata de 2009, in euro, pentru anul 2010, ramine neschimbata.
Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori care, din 1992, au dezvoltat o retea de 20 de magazine, cu peste 4.000 de angajati, vizind pozitia de lider pe piata retailului de materiale de constructii si pentru amenajari interioare de tip „Do-it-yourself” (descurca-te singur).
Lasă un răspuns