Compania Dedeman Bacau si-a atins, in 2009, obiectivele propuse: extinderea retelei cu patru magazine noi si mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei din 2008. In 2009, cifra de afaceri a fost de 1.067 de milioane de lei, aproximativ 252 de milioane de euro. Intr-o perioada dificila, pe fondul recesiunii economice, compania a finalizat si in acest an proiectele incluse in planul investitional – patru magazine noi, in Brasov, Craiova, Arad si Timisoara. Estimarea privind cresterea cifrei de afaceri cu 15% fata de 2009, in euro, pentru anul 2010, ramine neschimbata. Dedeman, retailer de materiale de constructii si pentru amenajari interioare, cu capital integral romanesc, inaugureaza, la sfirsitul saptaminii viitoare, asa cum am anuntat, cel de-al 20-lea magazin al retelei, la Timisoara.
Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori care, din 1992, au dezvoltat o retea de 20 de magazine, cu peste 4.000 de angajati, vizind pozitia de lider pe piata retailului de materiale de constructii si pentru amenajari interioare de tip „Do-it-yourself” (descurca-te singur).
Lasă un răspuns