Liderul pieţei de bricolaj din Romania, compania bacauana Dedeman, are in intentie extinderea in Bulgaria, Turcia, Serbia sau Grecia. „Compania, cu afaceri de circa 476 mil. euro anul trecut – scrie Ziarul Financiar -, intentioneaza sa atace in urmatorii ani si alte piete din regiune in cautarea unor noi surse de crestere. Dragos Paval, directorul general si actionarul majoritar al companiei, spune ca mai are, in urmatoarele luni, de rezolvat o serie de activitati privind procesul de expansiune locala a Dedeman, dupa care isi va indrepta atentia spre tarile din regiune”.
Dedeman are, in prezent, in Romania, o retea de 27 de magazine, dar va depasi pragul de 30 de unitati in acest an. „Planul este sa deschidem primele magazine in afara tarii in 2014 – a declarat, pentru Ziarul Financiar, Dragos Paval. In a doua jumatate a acestui an vom merge sa analizam la fata locului tarile din regiune, precum Bulgaria, Turcia, fosta Iugoslavie si, de ce nu, Grecia”.
Principalii concurenti ai companiei in regiune sint Praktiker, BauMax sau Leroy Merlin. Din Romania, Arabesque este activa de mai multi ani in Ucraina sau Serbia, cu brandul BudMax. (Petru DONE)
Lasă un răspuns