Dispeceratul Regiei Autonome de Gosporire Comunala (RAGC) Bacau functioneaza zilnic, 24 de ore din 24. Cele mai frecvente reclamatii facaute de bacauani fac referire la informatiile legate de alimentarea continua cu apa potabila, functionarea retelei de distributie si a retelei de canalizare. Deasemenea, consumatorii RAGC pot sesiza, la numerele de telefon 0234/519.921 sau 0334/401.814 problemele legate de avarii. „Reclamatiile si sesizarile clientilor se vor inregistra cu strictete de catre dispecerul de serviciu, iar dupa ce formatiile de interventie ale dispeceratului verifica reclamatiile inregistrate si remediaza defectiunile constatate se trece modul de remediere”, se arata pe site-ul RAGC Bacau.
Centre de incasari RAGC
RAGC are deschise pe strada 9 Mai, nr. 80 si pe strada Marasesti, numarul 114, doua centre de incasari la care se pot plati facturile la serviciile publice de alimentare cu apa potabila si canalizare – epurare pentru municipiul Bacau. „In cadrul biroului de Relatii cu Publicul, de pe strada Narciselor, numarul 14, se pot obtine diverse informatii referitoare la serviciile pe care le efectuam, iar la biroul Investitii, Avize si Reparatii (IAR), situat la aceeasi adresa, se depune documentatia pentru obtinerea avizelor de bransare/racordare la retelele sistemului public de alimentare cu apa si de canalizare in vederea deservirii cit mai prompte a clientilor”, mentioneaza conducerea Regiei.
Locatarii bl.5 str.Stadionului. a zis
”Stimata Regiee”,locatarii bl.5, de pe str. stagionului va rugam respecton sa n-e trimiteti o echipa de interventie la canalul colector dintre bl.5 si bl. 7, deore-ce este infundat s-au probabil su are nivel de scurger normal.Va mentionam ca am m-ai sesizat 2 apeluri la Dispecerat,au venit de 2 ori si nu s-a modificat in bine nimic. Va precizez ca apa menajera si deseurile de la veceuri nu are unde sa se scurga .mizeria refulind in interiorul subsolului si ingreuneaza tevile de scurgere,nu putem primi caldura pentru faptul ca avem apa in supsol si nu poate verifica tevile de caldura daca au scurgeri.Noi am schimbat toate tevile de evacuare dar nu are unde sa se duca mizeria. Va rugam respectos trimiteti o echipa de interventie pentru a curata colectorul,si conducta de evacuare catre oras ,VA MULTUMIM RESPECTOS.Locatari bl.5 Stadionului.
Pilat Neculai a zis
buna ziua,
Ma numessc Pilat Neculai si locuesc pe strada Stefan cel Mare bloc18,sc C, ap12 municipiul Bacau si doresc sa va informez urmatoarele:
Canalizarea care face legatura intre caminul de langa bloc si reteaua de preluare a apelor menajere prezinta probleme majore. Astfel periodic (cam la 2-3 saptamini) sunt nevoit sa apelez la dispeceratul RAGC pentru a trimite o echipa de interventie la blocul in care locuiesc pentru a desfunda canalizarea . Din discutiile care le-am avut cu lucratorii dv. se pare ca acel tronson de legatura cam de 10 ml este tasat si in felul acesta se ingreuneaza scurgerea apelor menajere.
cu speranta ca veti interveni operativ si eficient va mutumesc in numele locatarilor de pe scara
cu stima Pilat Neculai
alexandru a zis
Dispeceratul RAGC Bacau, cel care functioneaza 24 din 24, are bunavointa de a da ocupat 24 din 24 la orice apel pe care il faci. Asta e Romania, asta e RAGC. Multumesc pentru nimic
dana a zis
Dispeceratul dvs nu raspunde absolut deloc.Nu mai spuneti pe site ca este disponibil 24 din 24. Vreau sa va intreb cand vom avea APA in Bacau??????Ne-am saturat sa cumparam apa si sa caram in conditiile in care aveti cea mai scumpa apa din Romania nu ne-o dati nici pe aceea? Raspundeti la telefon macar ca de aceea sunteti platiti.
Rusu a zis
Va rugam sa dispuneți furnizarea apei pe Calea Romanului. Am 2 copii si, neavand apa nu merge nici centrala, deci ii țin in frig! La tel afisate e mereu ocupat! Așteptam cu interes sa ne respectați dorință!
Gianina Cosma a zis
Va rog sa dispuneti furnizarea apei pe strada letea
Nu au fost anuntate lucrati si nici nu taspunde nimeni la dispecerat
CRETU+MIHAELA a zis
DISPECERATUL NU RASPUNDE LA TELEFON. LASITATEA SI LIPSA DE COMUNICARE VA CARACTERIZEAZA.
SA VA FIE RUSINE!
CRETU+MIHAELA a zis
DISPECERATUL NU RASPUNDE LA TELEFON. LASITATEA SI LIPSA DE COMUNICARE VA CARACTERIZEAZA.
SA VA FIE RUSINE!
NU ESTE DUPLICAT.
Filip a zis
Traim intr-o tara europeana iar cand o institutie anunta o data pentru remedierea unei probleme ce tine jumatate de oras fara apa te astepti sa isi respecte termenul, dar acest lucru nu se aplica si in Romania. Exista avarii de cativa ani dar investitiile in infrastructura intarzie sa apara iar noi, cetatenii, suntem obligati sa suportam aceste intreruperi.
berdila laurentiu a zis
ma numesc berdila laurentiu administrator sc bjl gold srl este a 4a oara cand va rog sa-mi transmiteti fact pe adresa de mail lberdila@yahoo.com doresc sa platesc dar nu primesc facturile sant restantier dar nu stiu cat am de plata cred ca nu doriti bani sau santeti prea comozi oricum voi plati cand primesc fact.
ilie a zis
Pe str. Alexandru Cel Bun nr. 7,la cabinetele medicale aflate la parterul cladirii apa vine cu intermitente foarte mari si mult aer.Am facut dese reclamatii dar nu s-a rezolvat nimic .Problemele au aparut in urma cu trei luni cand nu a fost apa in tot orasul.Specialistii RAGC ne-au dat solutii aberante (motaj de filtre suplimentare,aerisitoare,etc).
Va rugam dispuneti de masuri urgente.
tel. 0744815872
-reclamatii inregistrate 12210/25.03
1376/6.04