În colecția ” Universitaria” a Editurii Dacia (Cluj- Napoca) au apărut două volume masive, consacrate, unul, Marketingul și, celălalt, Managementului general, între ai căror autori, alături de specialiști ai domeniilor din Iași, Cluj- Napoca, Sibiu, Tg. Mureș, Petroșani etc., se numără și doi băcăuani: lector univ. dr. Roxana Mironescu și prof. ing. dr. Gheorghe Simionescu. Împreună, ei au redactat capitolele referitoare la „Bazele marketingului”, „Mediul de marketing” și, respectiv, „Mediul activităților de management”, „Constituirea și dezvoltarea colectivului (Staffing)”. Cele două volume au fost editate în cadrul unui program ce urmărește dezvoltarea profitului de Inginerie economică, „formă de învățămînt interdisciplinară” existentă în 13 centre universitare din țară, unul dintre ele fiind Bacăul. De menționat că Roxanei Mironescu urmează să-i iasă, în viitoarele două-trei săptămîni, volumul Resurse umane în turism, fostă teză de doctorat, susținută nu de mult la Universitatea „Al. I. Cuza” din Iași. (Constantin CĂLIN)
Lasă un răspuns