Urmare apariției în coloanele ziarului dumneavoastră din data de 5.06.2003 a articolului « Reclamație la adresa „vitezei de reacție” a RAGC», în virtutea dreptului la replică, vă rugăm să dați publicității următoarele:
Într-adevăr, domnul Costraș Constantin din strada Energiei nr.30, sc.A, ap.18 Bacău, în data de 15 august 2002, a solicitat aviz din partea unității noastre în vederea executării branșamentului individual de apă rece pentru alimentarea centralei termice de apartament. Deplasîndu-ne la fața locului, s-a constatat că în căminul de branșament al scării respective nu existau condiții tehnice de montaj a unui nou contor de branșament decît prin executarea unor lucrări suplimentare de supraînălțare a căminului existent, proprietate publică aflat în administrarea unității noastre. Domnul Costraș Constantin a refuzat să suporte aceste cheltuieli și în aceste condiții i s-a emis aviz de branșare individuală prin executare de cămin separat care să rămînă în proprietatea sa. În aceste condiții domnul Costraș Constantin a refuzat să i se elibereze acest aviz. În cursul lunii aprilie 2003 am primit solicitare din partea unui vecin a domnului Costraș care a acceptat și a executat lucrările de supraînălțare a căminului de branșament al scării pe cheltuiala proprie, creindu-se condițiile tehnice de montare a unui contor individual suplimentar, iar unitatea noastră a eliberat avizul în cauză. În ceea ce privește afirmația domnului Costraș că încearcă de două luni să ajungă în audiență la directorul general Adrian Craiovan, vă putem informa că dumnealui s-a interesat telefonic cînd poate veni în audiență, i s-a comunicat că în ziua de miercuri a fiecărei săptămîni între orele 8.00 – 10.00 poate realiza acest lucru, însă domnul Costraș nu s-a prezentat nici la directorul general nici la alt membru al colectivului de conducere din cadrul RAGC Bacău. În această situație, considerăm că reclamația domnului Costraș Constantin este neîntemeiată. Trebuie să vă informăm că toți abonații independenți cu centrale termice de apartament intră în relații contractuale direct cu unitatea noastră, iar facturarea consumurilor realizate se efectuează în baza înregistrărilor de pe contorii de branșament individual. Restul cetățenilor care posedă centrale termice de apartament, contorizați în interiorul apartamentului, consumurile realizate se decontează prin intermediul asociațiilor de proprietari / locatari.
Vă mulțumim!
Director Tehnic
Ing. Mihai AIRINEI
Lasă un răspuns