Platforma online – E.ON Myline – lansata in Romania in urma cu un an, a depasit cele mai optimiste asteptari ale companiei E.ON. Zeci de mii de clienti au utilizat acest program pentru a accesa diverse servicii. Reprezentantii companiei spun ca proiectul E.ON Myline este o parte a efortului de a aduce mai aproape de clienti o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde si care sa ii scuteasca pe acestia de deplasarea la sediile companiei. E.ON Myline permite vizualizarea informatiilor referitoare la facturi: numar si tip factura, sume de plata, perioada de facturare si termene de scadenta, plata online a facturilor de gaze naturale si de energie, informatii despre istoricul si evolutia datelor de consum, platile efectuate, transmiterea indexului contorului sau servicii prestate.
„Incepind cu aceasta luna, platforma E.ON Myline a fost imbunatatita, permitind mai multe conexiuni simultane, este mai rapida din punctul de vedere al accesarii datelor de interes pentru clienti, iar perioada de actualizare a informatiilor s-a redus semnificativ”, a spus Sorin Munteanu, purtator de cuvint in cadrul E.ON. Conducerea companiei ii indruma pe consumatorii sai catre serviciile online, acestea reprezentind viitorul si o alternativa convenabila pentru deplasarea la clasicele ghisee. Portalul E.ON Myline poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro (R.Ionescu)
Lasă un răspuns