Bacauanii care pina la aceasta data nu au primit consumul la energie electrica nu trebuie sa intre in panica. E.On a schimbat perioada de facturare, ceea ce a decalat putin termenul de emitere a facturilor. Un alt factor care a condus la schimbarea sistemului de facturare este perioada de regularizare. Noul mod de plata introdus de E.ON Moldova la jumatatea anului trecut consta in emiterea anuala a sase facturi. In fiecare semestru, prima factura este calculata pe baza unui consum mediu estimat pentru un interval de doua luni, a doua – pentru un consum mediu estimat pentru urmatorul interval de doua luni, iar cea de a treia este de regularizare, reprezentind valoarea diferentei dintre consumul inregistrat de contor în sase luni si cel estimat în decursul primelor patru luni. „Clientul poate solicita la Centrul de Relatii Clienti modificarea consumului estimat, in cazul in care apar diferente mari intre acesta si consumul real sau daca se schimba structura consumului, adica respectivul client achizitioneaza sau renunta la receptoare electrice ori imobilul nu este locuit o perioada”, se arata intr-un comunicat emis de Departamentul Comunicare din cadrul E.On Moldova. (Ramona IONESCU)
Lasă un răspuns