Lideri ai formatiunilor politice intrate in cursa pentru Parlamentul Romaniei recunosc (re)aparatia unui nou tip de job: spion de campanie. Cu alte cuvinte, partidele isi trimit spioni in taberele adversarilor pentru a afla ce actiuni au acestea in program, ce promisiuni si pomeni electorale mai dau, ce strategii adopta pentru a ne inhata votul etc. Mai exista printre turnatori si membrii nemultumiti sau angajati ai firmelor de PR (public relations sau „prostirea romanilor” – inca nu mi-e foarte clar) care vin sa-si vinda serviciile – gratuit si din oftica sau pe ceva parale – catre „ceilalti”.
De aceea, probabil, promisiunile candidatilor sint cam aceleasi, indiferent de doctrina partidului din care provin. De bine in toata povestea asta e faptul ca macar plocoanele cu care ne vor blagoslovi aspirantii la cartela de vot vor fi diversificate. Caci, daca unul ne va cadorisi cu zahar, ulei si „mizel”, cu siguranta, ceilalti „catindati” din „coledzi” vor rasturna din cornul abundentei faina, carne de porc sau pui si ceva brinzeturi (sa nu uit, pentru conformitate, mie imi place fileul de peste alb si votez in colegiile 2 la Camera Deputatilor si 1 la Senat). Plicurile cu „premii” sint, si acestea, bine primite, stim asta de la alegerile din vara.
Asadar, stimate iscoade ale politicienilor si consilieri din „piarul” mioritic, va rugam, plini de speranta, nu lasati la voia intimplarii nimic, sa avem si noi parte de o campanie diversificata, cu spectacole de toate genurile, cu sacose al caror continut sa nu se repete (ca promisiunile candidatilor) si cu surprize care sa ne ajute sa induram cei patru ani care vor urma acestei luni electorale. Fara voi, campania e pustiu!
Lasă un răspuns