Lucrările din Lotul 3 – Izvorul Berheciului – Secuieni, de pe axa rutieră strategică Neamț-Bacău-Vrancea, sunt aproape de finalizare. Astăzi, s-a turnat ultimul strat de asfalt pe acest segment care are o lungime de aproximativ 16 km.
Președintele Consiliului Județean, Valentin Ivancea, și directorul SPJD, Lenuța Ardeleanu, au fost pe teren să verifice stadiul lucrărilor:
„Astăzi, a început turnarea ultimului strat de asfalt pe întreg Lotul 3, concomitent cu executarea podețelor de acces spre gospodării, urmând ca după finalizarea acestora să se execute lucrări conexe de acostament, semnalizare și marcaje rutiere, astfel încât aceste lucrări să se încadreze în termenul de execuție prevăzut în contract”, a anunțat Valetin Ivancea, președintele CJ Bacău.
Lotul 1 – Traian – Prăjeşti – Negri – Dămieneşti, de pe axa strategică Neamț-Bacău, a fost recepționat și dat în folosință în luna iunie a acestui an, lucrările fiind finanțate cu fonduri europene prin Programul Operațional Regional, în valoare de 41 milioane euro, a mai spus președintele CJ Bacău.
Dorin a zis
Multumim domnule Ivancea, fara dumneavoastra aceasta lucrare nu ar fi fost posibila.
Apostoaie Florin a zis
FELICITĂRI!!
Pe DJ 252 C între satele Marvila și Scarisoara ce aparțin de comuna Corbasca mai este aproape UN KILOMETRU de drum care așteaptă să fie asfaltat dar NU este. Motivul: OCOLUL SILVIC SASCUT sau Direcția Silvica nu si- a dat ACCEPTUL dearece nu a primit teren la schimb! Oare acel drum este făcut pentru vreo persoana fizică sau pentru utilitate publică?? De anul trecut s-au modificat preturile la materiale și nu se mai încadrează în termenii Contractului și ” Mai durează ” !!?
andrei a zis
exact asa face lucrari si primarul de municipiu…fix asa…noroc ca nu aveti parcari plutitoare de facut ca el si ca faceti drumuri poduri si alte amenajari…el e cu alte probeme grave de rezolvat cu cei pusi prin primarie…
muncitorul drumar a zis
Lucrarile din toata tara sufera cu unele exceptii cand lucreaza firmele lui Umbrarescu si poate si alte firme mai mici. Straturi de mixturi asfaltice turnate mai subtiri ca in proiecte, bitum si filer in cantitate redusa, pietris de rau in loc de piatra concasata de cariera de munte de doua ori mai scumpa, compactare slaba. Aceste hotii scad mult rezistenta si durabilitatea drumurilor. reparatiile sun mai dese si fondurile necesare mai mari.