Campaniile de strîngere de fonduri derulate după modelul americanîn Bacău de Fundația de Sprijin Comunitar sînt extinse și la nivelul oamenilor de rînd. Pentru intarerea pe stadionul municipal, la acțiunile prilejuite de lansarea oficială a echipei de fotbal a FCM Bacău, FSC a tipărit și speră să vîndă circa 6.000 de bilete. Avînd în vedere că un bilet costă 20.000 de lei, FSC speră să să încaseze circa 120 de milioane de lei. Banii vor fi direcționați pentru ajutorarea copiilor incluși în proiectul „Gata, dispus și capabil”, ocritiți la Casa Pistruiatul sau proveniți din mediul rural, din familii aflate în dificultate. Campania de strîngere de fonduri a fost extinsă la nivelul oamenilor simpli, după ce, doi ani la rînd, organizația a strîns bani de la oamenii cu bani ai Bacăului. La ultima „Gală a Premiilor Comunității” fundația susține că a adunat din donațiile vip-urilor circa 400 de milioane de lei, jumătate dintre bani fiind cheltuiți pentru ajutorarea copiilor, iar circa 200 de milioane de lei au fost investite pentru finanțarea unor proiecte derulate. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns