Din ce în ce mai multe adolescente ale mileniului trei încep să renunțe la sentimente în favoarea banilor. Noțiunea lor de romantism a devenit o cină la cel mai tare restaurant, o ieșire în „XXL”, dar numai la canapea, un cadou de peste un milion la fiecare ocazie și ieșiri în locuri unde merge numai „lumea bună” a Bacăului. Cam asta ar însemna o fătucă bine, care să întoarcă priviri după ea cînd merge pe stradă. Și culmea este că mulți își permit să aibă o astfel de „angajată”, că la urma urmei cam așa se poate interpreta, dacă domnișoara nu scoate un leu din buzunar oriunde ar merge și din cînd în cînd mai primește și o „atenție”, eventual un lănțișor, un ineluș, un telefon, cine știe, poate chiar și garderoba i-o înnoiește în mod constant. Nu vreau să sugerez ceva, dar cred că sînteți conștienți că totul are prețul lui și nimic nu vine gratis. Ar fi totuși și unele cazuri mai speciale: ori tipul e prost cu strigătură, ori chiar o iubește. Dar asta mai greu. Dragostea e un lucru rar în ziua de azi, cînd se pune preț mai ales pe starea materială a individului.
Cu toții avem astfel de colege care, după orele de curs, se urcă într-un Mercedes sau BMW, iar la volan e un tip care nu îl poți invidia pentru fizic. Oana A. ne spune: „De cînd sînt cu Andrei, prietenul meu, nu am scos niciodată bani din buzunar la o petrecere sau într-un club. Banii pe care mi-i dau părinții îi strîng și îi cheltuiesc cum vreau eu. De ce nu? Vinu-i vin, sucul e suc, Nubira e Nubira alături de el”. Și dacă nu mai merge și se satură și el, nu e nici o problemă, are el destui prieteni singuri ai căror bani nu are cine să-i cheltuiască.
Imaginează-ți tu, ca băiat, care nu te poți plînge de o stare materială precară, că atunci cînd ești în societate ești mereu măsurat din cap pînă în picoare de aceste mici „lipitori”. De la pantofi pînă la băutura pe care o consumi, de unde locuiești pînă la locurile pe care le frecventezi și persoanele cu care umbli. NU am spus că toate fetele de azi sînt așa și gîndesc în acest mod. Dar există tendința clară de orientare în masă spre acest gen de „femeie modernă”. (Răzvan RADU)
Lasă un răspuns