• Skip to primary navigation
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Despre
  • Contact
  • Arhiva 2002-2008
  • Publicitate
  • Anunțuri în Ziarul de Bacău
  • Newsletter
  • Locuri de muncă

Ziarul de Bacău

  • Top Story
  • Actualitate
  • Politică
  • Dosar
  • Economie
  • Educatie-Cultura
  • Expert
  • Foto Video
  • Anunțuri
Ești aici: Acasă / Actualitate / În orele de vârf, în Bacău se circulă cu o medie de sub 10 km/h. Analizele de trafic indică o singură soluție pentru descongestionare

În orele de vârf, în Bacău se circulă cu o medie de sub 10 km/h. Analizele de trafic indică o singură soluție pentru descongestionare

Gabi MIHAI 24 mai 2017 9 comentarii

LikeShare
Zona de sud a orașului este mereu foarte aglomerată la orele de vârf

Conform analizei de trafic realizată de firma Search Corporation pentru Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, traficul de Bacău este sugrumat în mai multe zone. Măsurătorile efectuate arată că în orele de vârf, viteza medie de deplasare a autovehiculelor este de sub 10 km/h. În afara orelor de vârf, viteza medie de deplasare ajunge la 30 km/h.

Cauzele identificate de consultanți sunt multiple. În primul rând, conectivitatea scăzută între zonele principale din oraș. Specialiștii susțin că există zone, cum e centrul orașului, unde nu există o stradă ce să asigure traversarea de la est la vest. De asemenea, există barierele naturale (râul Bistrița) și cele artificiale (calea ferată) care au limitat dezvoltarea orașului pe lățime. Printre factori se mai numără amenajarea deficitară a intersecțiilor, lipsa parcărilor, care determină șoferii să își lase mașinile în drum, etc.

Șoseaua de centură este prioritară

Consultanții de la Serach Corporation au identificat mai multe zone critice, unde traficul este sugrumat zilnic la orele de vârf. Cele mai fierbinți puncte sunt intersecția de la Podul de Fier, zona Spitalului Județean, bulevardul Unirii sau intersecția Ștefan cel Mare – Mioriței.

Conform studiului, singura soluție pentru ameliorarea situației este realizarea șoselei de centură a orașului. Aceasta va prelua o parte semnificativă a traficului auto, conform studiului.

LikeShare

Din categoria: Actualitate, Top Story Etichete: aglomeratie bacau, Search Corporation, trafic bacau

Reader Interactions

Comentarii

  1. stan a zis

    24 mai 2017 la ora 9:18 am

    Faptul ca se circula groaznic il stim. Ca nu sunt parcari si intersectii amenajate corespunzator si asta stim. Zonele „fierbinti” le stim. Ca centura este solutia o stim si o asteptam de muuulti ani.
    Ce aduce nou studiul? A fost pe bani?
    S-au mai acoperit de hartii onorabilii din primarie care nu fac nimic. Vor avea cateva luni sa citeasca documentul si apoi sa iasa si sa ne comunice si ei concluziile ca si cum acum au aterizat aici si au aflat noutatile.
    Au trecut 12 luni de nimic !!! Vorbe si facebook in rest pauza.

    Răspunde
    • Kor Yander a zis

      24 mai 2017 la ora 12:25 pm

      Foarte bine spus. Acest primar a adormit dupa cateva zile de activitate. Iar daca Search Co a ajuns la concluzia ca vai, centura le rezolva pe toate, banii pentru studiu au fost aruncati pe apa Sambetei. Da, Sambata e un fluviu care trece prin subteranele Bacaului…

      Răspunde
  2. Alex a zis

    24 mai 2017 la ora 10:09 am

    „…intersecția de la Podul de Fier…”, care Pod de Fier?

    Răspunde
  3. Muncitorul a zis

    24 mai 2017 la ora 10:47 am

    Blocați centrul. Asta este soluția. Cretinilor.

    Răspunde
  4. Poporul a zis

    24 mai 2017 la ora 2:51 pm

    Primaria nu este capabila sa mobilizeze serviciul rutier in orele de varf pt decongestionarea si fluentizarea traficului rutier. Camere video ar trebui sa fie montate in aceste intersectii care gatuiesc traficul si legate la dispeceratul politiei rutiere pt interventie rapida .

    Răspunde
  5. adrian a zis

    24 mai 2017 la ora 4:22 pm

    Bacaul e un castravete !! Nu e un oras ci niste cartiere dense insiruite de la nord la sud, flancate de niste zone cu case! Nu exista vreo trama strada (retea de strazi perpendiculare) care sa asigure fluenta traficului in cartiere iar zona centrala are strazi de la 5m latime la 20 ml latime! E o varza totala! Sustin ca e necesara transformarea centrului in pietonal simultan cu realizarea de parcari subterane adiacente zonei centrale si obligatoriu centura pentru tranzit!

    Răspunde
    • cristi a zis

      25 mai 2017 la ora 3:50 pm

      Da adriane, sunt 100% de acord cu tine! Dar cine sa faca treaba si sa nu fure? De 2000(2 mii) de ani nu facem nimica prin zona, doar dam foc la toate si construim biserici in orice intersectie…zona sigur e blestemata…

      Răspunde
  6. aress12345 a zis

    25 mai 2017 la ora 4:41 pm

    ey vreah autorizatie sa mai construiesc 10 mii de garaje imputite in care sa depoziteze lumea vin si muraturi.
    ca masinile sa stea in strada sa ne batem la un loc de parcare……
    asta e solutia ….bravo natiune de muraturi cu vin de coasta!!!

    Răspunde
  7. Valerian a zis

    25 mai 2017 la ora 6:04 pm

    Soseaua de centura nu este decat un subiect politic, care este dezbatut cu precadere in campaniile electorale, la fel cum este si Spitalul Municipal si alte proiecte care hiberneaza prin sertare ( noul stadion si noua sala a sporturilor din cartierul CFR) etc. Proiecte care au fost tergiversate foarte multi ani, dar care au umplut buzunarele mafiotilor pripasiti prin consiliul local si cel judetean, de-a lungul timpului. Studii de fezabilitate platite cu milioane de euro, licitatii trucate sau amanate prin instante, lucrari acordate pe ,,comision”, asta au facut si fac alesii nostri.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

Ultimele articole

VIDEO: Sponsorizări și donații de peste 67.000 de euro la Gala FSC. Vezi cine sunt laureații celei de a XXII-a ediții

Mii de români sunt așteptați la Noaptea Muzeelor 2025

Anunț de mediu

Eurodeputatul Benea, mesaj înaintea finalei prezidențiale: Fără banii UE, România va fi în colaps! Izolaționismul şi retragerea în carapacea înşelătoare a autarhiei nu pot fi o opțiune de luat în calcul!

Primăria Bacău încurajează mersul cu mașina până la poarta școlii. Primul sistem „Kiss & Ride” a fost implementat la „Nicolae Iorga”

Locuri de muncă la Conextrust SA

2 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

1 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

30 aprilie 2025

Locuri de muncă la Conextrust SA

29 aprilie 2025

Ultimele comentarii

  • EU la VIDEO: Sponsorizări și donații de peste 67.000 de euro la Gala FSC. Vezi cine sunt laureații celei de a XXII-a ediții
  • eu la Eurodeputatul Benea, mesaj înaintea finalei prezidențiale: Fără banii UE, România va fi în colaps! Izolaționismul şi retragerea în carapacea înşelătoare a autarhiei nu pot fi o opțiune de luat în calcul!
  • Gogu Pintenogu la Foto: Zeci de băcăuani s-au mobilizat pentru Nicușor Dan în centrul orașului, în penultima zi de campanie
  • Popovici Costel Ciprian la VIDEO: Sponsorizări și donații de peste 67.000 de euro la Gala FSC. Vezi cine sunt laureații celei de a XXII-a ediții
  • BOGDAN la FOTO: Se apropie inaugurarea Athletic Park. Președinta CJ, primarul și arhitectul au vizitat șantierul

Cabinet parlamentar PNL

Linkuri sponsorizate

  • Credius – Credite Nevoi Personale – Aprobare Rapida
  • Nova – Energie Electrica si Gaze Naturale

Cabinete parlamentare PSD

Cabinet parlamentar AUR

Găzduit de Simplenet

Copyright © 2025 · S.C. G&P News & Advertising S.R.L. · Știri mondene · Aghiuță · Presa Bacău