Ținând cont de deciziile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, referitoare la aplicarea măsurilor de protecție împotriva răspândirii virusului COVID-19, RAJA S.A. a luat toate măsurile necesare pentru a asigura, în condiții de siguranță, continuitatea serviciului și funcționarea sistemului de alimentare cu apă și de canalizare în toată perioada următoare. La nivelul societății a fost activată o Celulă de Criză care realizează 24/24 prevenția și prelucrează cu toți angajații măsurile actualizate emise la nivel național. Totodată, membrii celulei urmăresc respectarea cu strictețe a procedurilor interne privind virusul Covid – 19.
S-a realizat stocul necesar cu materiale consumabile/piese de schimb pentru asigurarea operării și întreținerii instalațiilor de tratare a apei și a rețelelor de distribuție, iar laboratoarele de încercări apă potabilă și apă uzată au fost dotate cu reactivii necesari în vederea efectuării încercărilor fizico-chimice şi bacteriologice pentru o perioadă de minim 6 luni.
Totodată, pentru a se evita răspândirea virusului și implicit pentru asigurarea funcționalității serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, RAJA S.A. face apel către toți abonații să limiteze pe cât posibil deplasările la sediile societății, evitând astfel contactul cu angajații din punctele de lucru, dar și aglomerările inutile.
În perioada care urmează RAJA anulează Programul de audiențe ale conducerii societății. De asemenea, Biroul de relații cu clienții va restricționa contactul direct cu abonații, aceștia putând lua legătura cu angajații biroului la nr. de telefon 0241.924, tastele 4, 5 sau 6 – de Luni până Vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00 sau pe adresa de e-mail serviciul.relatiiclienti@rajac.ro.
Birourile Contracte, Facturare, Avize și Juridic, de la nivelul întregii arii de operare, își vor reduce programul de lucru începând de mâine – 13 martie 2020, de Luni până Vineri, în intervalul orar 09.00 – 12.00.
Casieriile RAJA vor avea program normal de lucru, însă facem apel către toți clienții să evite aglomerația și să mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur.
Facturile pot fi achitate și online, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare.
Pentru limitarea răspândirii virusului, RAJA igienizează în permanență suprafețele spațiilor de lucru și a prevăzut la toate intrările materiale igienizante.
În vederea protecției proprii, dar și pentru a-i proteja pe cei din jur de contactarea virusului COVID – 19, sfătuim clienții societății să apeleze la variantele electronice sau telefonice puse la dispoziție pentru orice problemă întâmpinată. Recomandarea noastră este ca orice documente, înscrisuri sau acte specifice să fie descărcate de pe site-ul www.rajac.ro, completate, scanate și transmise pe adresa de e-mail sau la numărul de fax al Centrului Zonal vizat. Toate datele de contact ale societății pot fi regăsite pe pagina web https://rajac.ro/contact/.
Adresele de e-mail ale centrelor zonale sunt:
Centrul Zonal Constanța – czconstanta@rajac.ro
Centrul Zonal Vest – czvest@rajac.ro
Centrul Zonal Nord – cznord@rajac.ro
Centrul Zonal Mangalia – czmangalia@rajac.ro
Centrul Zonal Interjudețean – czinterjudetean@rajac.ro
Centrul Zonal Buftea – czbuftea@rajac.ro
Centrul Zonal Predeal – czpredeal@rajac.ro
Centrul Zonal Onești – czonesti@rajac.ro
De asemenea, abonații sunt sfătuiți să utilizeze cu încredere platforma on-line Contul meu RAJA. Aici se poate verifica și transmite on-line consumul de apă, se poate vizualiza soldul de client la zi, poate fi efectuată plata facturilor și se poate activa factura electronică, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. De aceea, în toată această perioadă, clienții RAJA sunt îndrumați să își creeze un cont de client, care poate fi accesat în timp real, de pe orice dispozitiv conectat la internet.
Contul meu RAJA poate fi accesat prin introducerea codului de client (regăsit pe factură), o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei. Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA S.A. Constanța.
Totodată, încurajăm clienții să aleagă factura electronică în locul celei imprimate pe hârtie, pentru că este o opțiune mai rapidă, mai sigură, mai eficientă. Clienții care doresc în continuare factura și pe suport hârtie trebuie să acceseze contul de client și să își configureze opțiunea dorită în secțiunea Setări Cont. Factura electronică este legală și reprezintă o alternativă eficientă la emiterea facturii tipărite. Aceasta este transmisă pe adresa de e-mail, în momentul emiterii, dar poate fi accesată cu ușurință și din contul de client RAJA, unde se poate achita rapid și fără un comision suplimentar.
Reamintim tuturor abonaților RAJA că una dintre principalele reguli de urmat pentru a se proteja de virusul COVID – 19 este spălarea în mod repetat a mâinilor cu apă și săpun! De aceea, societatea noastră a luat toate măsurile pentru a asigura furnizarea apei în regim continuu și în condiții de siguranță.
Lasă un răspuns