Grupul ING a lansat serviciul Vocal Interactiv, care le oferă clienților persoane fizice sau juridice acces permanent la informații referitoare la produsele bancare și de asigurări, precum conturile curente și cele de depozit, contractele de asigurări, creditele imobiliare, cardurile de debit sau credit. La nivel național, acest serviciu este gratuit. Noul produs oferă acces la informații timp de 24 de ore din 24, șapte zile pe săptămînă. Clienții obțin acces securizat la informații printr-o parolă confidențială și un cod de identificare. Pentru companii, serviciul oferă informații cu privire la conturile curente și de card.
Serviciul Vocal Interactiv ING a fost dezvoltat pe parcursul unui an și este singurul de acest tip din România. 30 clienți vor putea să acceseze simultan informațiile necesare. Chiar dacă serviciul este complet automatizat, clientul poate fi transferat la un operator pentru asistență suplimentară sau la un specialist, dacă este necesar, în intervalul 9.00 – 17.30, de luni pînă vineri. (Florin POPESCU)
Lasă un răspuns