Litoralul romanesc – una dintre principalele atractii turistice ale Romaniei – se va afla, pentru patru zile, in perioada 3 – 6 iunie, in atentia a 60 de agentii de turism din toata tara, dar si a unui grup de presa format din reprezentanti ai mai multor ziare si posturi de televiziune locale si nationale. Actiunea este organizata, pentru prima oara in zona Moldova de turoperatorul Inter-Tour din Bacau si se numeste, in limbajul de specialitate din domeniu, „infotrip”.
„Este vorba – spune directorul general al turoperatorului bacauan, Dumitru Nanescu – de un efort financiar si organizatoric insemnat, dar pe care il facem intr-un moment in care toate agentiile de turism au nevoie de asa-ceva si pe care il inscriem in efortul general de a reintegra in zona turismului de calitate litoralul romanesc. Nu sintem singuri in aceasta actiune, ci avem ca parteneri Patronatul din Turism «Ion Movila», nou infiintat, dar si Asociatia Litoral Romania, al carei presedinte este Corina Martin, presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism. Actiunea este adresata revinzatorilor cu care colaboram in toata tara si mas-media prin care poate fi cunoscuta adevarata fata a Litoralului 2010”.
Grupul de agenti de turism si ziaristi va putea fi recunoscut usor, pe Litoral, dupa insemnele de pe tricourile si sepcile special inscriptionate, si va putea fi vazut in fiecare dintre statiunile de la marea Neagra, de la Mangalia pina la Navodari. Participantii se vor intilni cu primarii din orasele Eforia Nord, Eforie Sud, Costinesti si Mangalia, vor participa la un work shop, in statiunea Saturn, organizat de agentia Transilvania Travel, dar si la actiunile de prezentare si socializare de la sfirsitul fiecarei zile de lucru. „Actiunea noastra – a precizat Dumitru Nanescu – este precedata de aplicarea unor programe sociale de turism pe Litoral, dintre care unele sint inca in derulare. Acestea ne-au ajutat mult, desi unele au fost lansate cam tirziu, iar noi, agentiile, trebuie sa refacem ofertele initiale, desi am tiparit si lansat cataloagele cu oferte si am incarcat baza de date de pe internet cu informatiile initiale. Insa, programele sociale isi spun cuvintul, iar intr-un an in care criza economica si financiara se simte tot mai mult, am reusit sa avem vinzari bune”. Programe sociale precum „Litoralul pentru toti – minipreturi de vacanta”, „Inscrieri timpurii” sau „O saptamina la mare” au redus tarifele cu 10 – 15%. O parte dintre aceste programe au fost prelungite si sint inca in derulare. „Pe coperta a doua a catalogului nostru Litoral Romania 2010 – spune Dumitru Nanescu – apar toate facilitatile acordate turistilor, care se regasesc usor, iconografic, pe oferta fiecarui hotel inscris in aceste programe”.
Inter-Tour este cel mai mare turoperator din zona Moldova. Asupra acestei actiuni vom reveni cu amanunte. (Petru DONE)
Lasă un răspuns