Reţeaua de socializare Google+ nu va avea succesul scontat deoarece oamenii deja nu mai au timp pentru o noua retea sociala, considera Jeff Weiner, directorul executiv al LinkedIn. Eric Schmidt, CEO al Google, admite că gigantul pe care l-a condus în ultima decada ar fi trebuit să se axeze mai mult pe conectarea oamenilor, o lacună care a permis concurenţilor precum Facebook sau Twitter să se dezvolte.
Liderul LinkedIn nu crede ca Google+ va avea succes intr-o lume in care deja exista Facebook, Twitter si LinkedIn deoarece “nimeni nu mai are suficient timp liber”, scrie PCWorld.com.
Weiner spune ca Facebook este pentru a comunica cu familia si prietenii, Twitter pentru a trimite mesaje scurte de 140 de caractere in eter si LinkedIn pentru viata profesionala. Nu mai exista loc pentru o noua retea sociala. “Nu poti folosi simultan Twitter in timp ce folosesti Facebook sau Facebook in timp ce folosesti LinkedIn. In schimb, da, poti asculta radio sau «da un ochi» la televizor in timp ce stai si pe o retea sociala”, considera seful LinkedIn.
Pe de alta parte, Tom Anderson, fondator al MySpace, considera ca jocurile nu sunt deloc incheiate pe segmentul retelelor sociale si spera sa vada si alte retele dezvoltandu-se. Totodata, Facebook se pare ca ia foarte in serios Google+, altfel de ce ar investi mult timp pentru a scoate de pe site reclame la Google+ , incercand totodata sa opreasca oamenii sa importe contacte de pe Facebook pe Google+, se intreaba, retoric, PCWorld.com.
Eric Schmidt a admis intr-un interviu recent pentru CNN.com ca Google ar fi trebuit sa se axeze mai mult, in trecut, pe conectarea utilizatorilor, acest lucru oprind probabil dezvoltarea retelei sociale Facebook.
“In mod fundamenta, ceea ce a facut Facebook a fost sa gaseasca o modalitate de a afla cine sunt oamenii. Acest sistem a lipsit pe Internet. Google ar fi trebuit sa lucreze la asta mai devreme”, a declarat Schmidt, in prezent presedinte executiv al Google. “Cred ca aceasta ar fi fost zona in care as fi investit mai mult, dezvoltand totodata servicii de identitate si sisteme de ranking adiacente”.
Cu trei saptamani in urma compania a lansat Google+, reteaua sociala a gigantului american Schmidt s-a referit la aceasta ca fiind “un raspuns partial” la Facebook. El a evitat sa spuna daca G+ va fi un succes fulminant sau nu.
Reteaua a avut insa parte de un inceput foarte promitator, in special in randul cunoscatorilor de tehnologie. Compania are deja peste 18 milioane de conturi pe Google+.
Larry Page, co-fondator al Google, a preluat functia de CEO de la Schmidt in urma cu cateva luni. Schmidt a spus ca aceasta schimbare a avut loc pentru a accelera viteza cu care se iau deciziile in companie.
AMOS NEWS
Lasă un răspuns